Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 2001-2002

Títol: L’avaluació de la competència lingüística dels adolescents
Autoria: Àngela Moreno i Rams
Modalitat: A: curs escolar sencer.
Característiques: Memòria escrita de 22 pàgines i annexos.
Orientació del treball: El treball proporciona la possibilitat de detectar la causa o causes que determinen les dificultats dels noies i noies en la seva competència lecto-escriptora.
Temes i/o Identificadors: Avaluació; competència lingüísitca; bateria LICWRE; bateria RAWE.
Destinataris: Professorat d'ESO.
Resum: Es presenten dues bateries diferenciades per a l'avaluació dels processos de lecto-escriptura: la bateria LICWRE i la bateria RAWE.
Aquestes bateries disposen d'un sistema de baremació objectiu i de mecanismes per a la classificació sistemàtica de la tipologia de conflicte. Aquest material proporciona un diagnòstic de l'alumnat pel que fa a la seva competència lecto-escriptora i una detecció específica de l'origen i de la tipologia que l'alumne/a presenta: perceptiu, cognitiu, formatiu ...