Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 2001-2002
| Títol: | L’avaluació de la competència lingüística dels adolescents |
| Autoria: | Àngela Moreno i Rams |
| Modalitat: | A: curs escolar sencer. |
| Característiques: | Memòria escrita de 22 pàgines i annexos. |
| Orientació del treball: | El treball proporciona la possibilitat de detectar la causa o causes que determinen les dificultats dels noies i noies en la seva competència lecto-escriptora. |
| Temes i/o Identificadors: | Avaluació; competència lingüísitca; bateria LICWRE; bateria RAWE. |
| Destinataris: | Professorat d'ESO. |
| Resum: | Es
presenten dues bateries diferenciades per a l'avaluació dels processos
de lecto-escriptura: la bateria LICWRE i la bateria RAWE.
Aquestes bateries disposen d'un sistema de baremació objectiu i de mecanismes per a la classificació sistemàtica de la tipologia de conflicte. Aquest material proporciona un diagnòstic de l'alumnat pel que fa a la seva competència lecto-escriptora i una detecció específica de l'origen i de la tipologia que l'alumne/a presenta: perceptiu, cognitiu, formatiu ... |