Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 2001-2002
Memòria del treball en format AcroRead |
Títol: | Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació un recurs per informar, detectar, intercanviar, dialogar sobre els valors, la resolució de conflictes, la mediació en l'àmbit de la comunitat educativa |
Autoria: | Carme Ciscart i Beà |
Modalitat: | A: curs escolar sencer. |
Característiques: | Material
elaborat en suport CDRom i suport paper. El document en suport CD és
hipertextual i es pot accedir a tots els dossiers a partir del document
"inici".
El document en suport paper ha mantingut també el concepte d'hipervincles, per relacionar els continguts i conceptes treballats. |
Orientació del treball: | Material adreçat al professorat de secundària en general, als organismes, institucions i persones vinculades al món educatiu. |
Temes i/o Identificadors: | Didàctica; ensenyament; educació en valors; autoestima; autoconcepte; capacitat d'autoregulació; autonomia personal-moral; programació interna; creativitat; pensament causal; pensament alternatiu; empatia; capacitat de diàleg; asseritvitat; judici moral; comprensió crítica; habilitats socials; raonament moral; creixement personal; mediació; felicitat; Kohlberg; Spivack; Shure. |
Destinataris: | ESO, batxillerat, professorat, mestres, pares i mares, adults en general. |
Resum: | El
material està estructurat en diferents dossiers:
- Dossier 1: conceptes d'educació, valors i educació en valors. - Dossier 2: aproximació als materials necessaris per la descoberta i construcció dels nostre JO, per fer la nostra escultura personal i social. - Dossier 3: relació d'experiències i webs sobre educació en valors i resolució de conflictes. - Dossier 4: recopilació de cites i textos sobre alguns dels valors i conceptes relacionats amb el creixement personal, l'educació en valors, la descoberta del JO. - Dossiers 5 i 6: recopilació de documents que donen suport als conceptes assenyalats en els dossiers anteriors. |