Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 2002-2003
![]() |
Títol: | L'avaluació de l'Educació Física en les etapes de primària i secundària. Concreció d'un model d'avaluació formativa d'àrea. |
Autoria: | Jordi Díaz Lucea |
Modalitat: | A |
Característiques: | Aquest treball sobre l’avaluació de l’Educació Física consta d'onze capítols estructurats en tres parts corresponen, la primera, a una petita introducció i fonamentació teòrica sobre l’avaluació en general i la de l’educació Física en particular. La segona part, desenvolupa un extens treball de camp de caire transversal on es descriu i alhora s’interpreta la situació actual de l’avaluació de l’educació física en les etapes de primària i secundaria. Finalment, la tercera part descriu un conjunt de pautes d’actuació per poder dur a terme una avaluació de l’àrea veritablement formativa i educativa. |
Orientació del treball: |
Es tracta d’un
treball d’investigació a partir del qual es fan propostes pràctiques sobre
l’avaluació de l’Educació Física. Les seves aportacions poden
constituir un curs de formació continuada per als docents de l’Educació
Física. |
Temes i/o Identificadors: |
Avaluació; Educació Física; Didàctica; Disseny Curricular; Pensament del professor; |
Nivell: | Ensenyants en general i especialment als docents de l’àrea d’Educació Física tant de primària com de secundària. |
Resum: |
L'objectiu principal
d'aquesta recerca ha estat determinar un conjunt de pautes i principis
d'actuació que ajudin als mestres i professors d'Educació Física a prendre
les decisions que comporta resoldre el procés d'avaluació de l'Educació
Física en l'actual sistema educatiu obligatori. |