Llicències d'estudis:
Curs
2002/03
|
|
|
| ALEGRET I PÀMPOLS, MAGDALENA | LA CREATIVITAT I LA CREACIÓ MELÒDICA ASSISTIDA PER ORDINADOR |
| ALÓS CALVÓ, M. CARME | EL PORTAL PER A L'APRENENTATGE DE LA BIOLOGIA ADREÇAT A LA DIVERSITAT |
| AMORÓS MESTRES, IMMACULADA | LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES A L'ETAPA INFANTIL. ELS QUATRE PILARS DE L'EDUCACIÓ I LA PRÀCTICA MUSICAL |
| AURELL BACH, XAVIER | ITINERARIS NATURALÍSTICS A L'ALT EMPORDÀ. APROXIMACIÓ AL CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL DE L'EMPORDÀ PER A ALUMNES DE SECUNDÀRIA |
| BEDIA URBANO, JUAN LUIS | EL PORTAL DELS CICLES FORMATIUS |
| BELLÈS I SALLENT, JOAN | APROPAMENT ALS CLÀSSICS: LA CULTURA ROMANA DES DE LES DIFERENTS MATÈRIES DE SECUNDÀRIA |
| BELTRAN I DUMONT, DAVID | ENRIQUIMENT INTEL·LECTUAL A L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA AMB LES TIC |
| BIOSCA I VILLARROYA, GUILLEM | COMUNICACIÓ I DIÀLEG A L'AULA DE L'ESO, FONAMENTS DELS VALORS DEMOCRÀTICS |
| BOSCH GRAU, CARME | L'ENSENYAMENT DE L'ORAL I LA INTERACCIÓ A L'AULA. PROPOSTES PER MILLORAR LES HABILITATS COGNITIVES I COMUNICATIVES DELS ALUMNES |
| BRAGULAT ISACH, JOAN MARIA | UNA PROPOSTA PER A L'ADQUISICIÓ I PRÀCTICA DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES A CIÈNCIES SOCIALS: L'ANÀLISI DE LA HISTÒRIA A PARTIR DE LES NOVES TECNOLOGIES AUDIOVISUALS |
| BRINGUÉ I PORTELLA, JOSEP M. | PROPOSTA DE TRANSFORMACIÓ DE L'ACTITUD I COMPORTAMENT DEL PROFESSORAT DE SECUNDÀRIA EN RELACIÓ A L'AVALUACIÓ INTERNA |
| BUSQUETS GASULLA, JOAN | LA INTERACCIÓ ENSENYANT-APRENENTS EN LA REESCRIPTURA DE TEXTOS ESCRITS |
| CABRÉ CASTELLVÍ, PILAR | LA INCORPORACIÓ TARDANA DE L'ALUMNAT ESTRANGER EN ELS INSTITUS D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA |
| CALZADA I OLIVELLA, MARIA | DIDÀCTIQUES AMB FONS D'ARXIU |
| CAMPOS I SERRA, IGNASI | MÈTODE MULTIMÈDIA DE FLAUTA DOLÇA. FLAUTA A LA PRIMÀRIA. FLAUTA A L'ESO. FLAUTA A LES ESCOLES DE MÚSICA |
| CARDONA I PERA, M. CLAUSTRE | INCIDÈNCIA DE L'ESTIL INTERACTIU D'ENSENYAMENT - APRENENTATGE EN LA MILLORA DE LES COMPETÈNCIES LINGÜÍSTIQUES BÀSIQUES DELS ALUMNES A L'INICI DE L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
| CARRASCO MARTÍNEZ, CRISTINA | EMOCIONS I EDUCACIÓ EMOCIONAL: UNA PRESPECTIVA INTEGRADORA |
| CARRETERO RÖDEL, ÁNGELA | TASQUES D'APRENENTATGE COM A EINA PER FOMENTAR LA CONSTRUCCIÓ DE CONEIXEMENT DELS APRENENTS DE LLENGÜES ESTRANGERES |
| CASAS I CASANELLAS, JAUME | ELABORACIÓ DE DICCIONARIS ESPECÍFICS PER AL TRADUCTOR BABYLON ANGLÈS-CATALÀ |
| CASAS TORRES, LLOGARI | CREACIÓ D'APLICACIONS INTERACTIVES AMB FLASH PER EXPLICAR EL LLENGUATGE AUDIOVISUAL |
| COLLELL I CARALT, JORDI | LA CONVIVÈNCIA EN ELS CENTRES: ELEMENTS PER A LA INTERVENCIÓ PREVENTIVA DE LA VIOLÈNCIA ENTRE IGUALS A L'ESCOLA |
| COMAS I FORNAGUERA, M. NÚRIA | COL·LABORACIÓ ESCOLA ORDINÀRIA/ESCOLA ESPECIAL. AVALUACIÓ DE L'ESCOLARITAT COMPARTIDA, LES UNITATS ESPCÍFIQUES (UE) I ALTRES PROJECTES |
| CORNET DE LA SALUD, CARME | DECIDIR-SE PER LA FORMACIÓ PROFESSIONAL, UNA OPCIÓ DE FUTUR |
| CORTADELLAS I GRATACÒS, XAVIER | ATLES LITERARI DEL BAIX EMPORDÀ |
| CORTÉS I GINER, EVA MARIA | ESTUDI I APROPAMENT DE L'EDUCACIÓ VISUAL I PLÀSTICA A L'OBRA GRÀFICA DIBUIXADA DE REMEDIOS VARO |
| CRESPO AGUILAR, FRANCESC | ELS TALLERS D'ADAPTACIÓ CURRICULAR (TAC): EINA D'APRENENTATGE PER GARANTIR L'ASSOLIMENT DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES A L'ESO, ADREÇAT ALS ALUMNES DE CONTEXT SOCIOCULTURAL I ECONÒMIC DESFAVORIT |
| DANÈS CARBONELL, PERE | LA RODA DE LES CULTURES |
| DÍAZ LUCEA, JORDI | L'AVALUACIÓ DE L'EDUCACIÓ FÍSICA EN LES ETAPES DE PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA. CONCRECIÓ D'UN MODEL D'AVALLUACIÓ FORMATIVA DE L'ÀREA |
| DOMÈNECH I MILÀ, ROSA MARIA | ENSENYAR L'ANGLÈS I EN ANGLÈS, EN LA DIVERSITAT I PER A LA DIVERSITAT |
| ECHAZARRETA SOLER, CARMEN | LITERATURA A TRAVÉS DEL CINE Y CINE GRACIAS A LA LITERATURA |
| ESPONA I DONÉS, ISABEL | AVALUACIÓ DELS APRENENTATGES EN FLAUTA DOLÇA |
| FARRÉ I ANGUERA, FILOMENA | SEGLE XXI. HA DE CANVIAR UN CENTRE DE RECURSOS PEDAGÒGICS D'ÀMBIT RURAL? |
| FERNÁNDEZ NERÍN, ALEXANDRE | CREACIÓ D'UN PORTAL WEB COM A EINA INTERDISCIPLINAR PER A L'ENSENYAMENT DE LLENGÜES EN LA DIVERSITAT. APLICACIONS ESPECÍFIQUES A LA INTRODUCCIÓ DEL GALLEC A L'ENSENYAMENT SECUNDARI A CATALUNYA |
| FERNÁNDEZ QUILES, JOSEP | INTERNET, UN RECURS COMPARTIT A L'EDUCACIÓ INFANTIL |
| FERRER I CANADELL, DOLORS | DISSENY I AVALUACIÓ D'UN PROGRAMA BÀSIC PER AL DESENVOLUPAMENT DE LA COMPETÈNCIA LINGÜÍSTICA I ACADÈMICA I LA INTEGRACIÓ SOCIAL DE L'ALUMNE IMMIGRANT EN ELS TALLERS D'ADAPTACIÓ ESCOLAR |
| GALLEGO BADEMUNT, ANNA | LA BIBLIOTECA ESCOLAR I LA LECTURA D'OBRES COMPLETES DE LITERATURA JUVENIL A L'ESO |
| GARCÍA CALATAYUD, GEMMA | ELS CONTINGUTS ACTITUDINALS EN L'APRENENTATGE DELS ALUMNES D'INCORPORACIÓ TARDANA. AVALUACIÓ I RESPOSTA EDUCATIVA, L'ÀREA DE LLENGUA COM A REFERENT |
| GARCÍA COLOMO, ALÍCIA | LES NORMES I LES OPORTUNITATS. UNA PROPOSTA DE MILLORA PER A L'ADQUISICIÓ DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES PER PART DE L'ALUMNAT |
| GARCÍA REINA, MERCEDES | ESTUDI DE LA TRANSICIÓ POST-ESO DE L'ALUMNAT DE L'IES JOAN MIRÓ |
| GARRIGA FERRIOL, ENRIQUETA | L'ADQUISICIÓ DE LA LECTURA EN EL NEN SORD: CAL SABER PARLAR PER PODER LLEGIR? |
| GIBERT I FORTUNY, M. DOLORS | LA PERCEPCIÓ DEL MEDI ESCOLAR PER PART DE LES FAMÍLIES IMMIGRANTS. UNA CONTRIBUCIÓ A L'AVALUACIÓ I EL PERFECCIONAMENT DELS PLANS D'ACOLLIDA |
| GIRONÈS I GARCÍA, SEBASTIÀ | IES.NET. UNA XARXA PER COMPARTIR LA INFORMACIÓ I AFAVORIR L'APRENENTATGE |
| GOÑI I MORALES, JORDI | ELS RECURSOS EDUCATIUS DELS MUSEUS |
| GÒRRIZ VERDÚ, JOSEP | RIURE JUNTS |
| GRÀCIA OSUNA, JOAN | AVALUACIÓ DE COMPETÈNCIES A L'INICI DE L'ESO PER MILLORAR LES ADAPTACIONS EDUCATIVES I PODER ASSOLIR LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES PREVISTES A FINAL D'ETAPA |
| GRAU I SANCHÍS, MONTSERRAT | LA CANÇÓ COM A NEXE INTERCULTURAL A L'AULA |
| HIDALGO DE LOS COBOS, ISABEL | CREACIÓ DE MATERIAL DE RACONS PER A L'AULA D'IDIOMES. ACTIVITATS MULTIMÈDIA INTERACTIVES |
| ISIDRO DONATE, FELIPE | DESENVOLUPMANET D'UN PROGRAMA D'EDUCACIÓ PER A LA PREVENCIÓ DE PATOLOGIES MUSCULOESQUELÈTIQUES -MAL D'ESQUENA- EN L'ALUMNAT D'ENSENYAMENT OBLIGATORI |
| JULIÀ I CAPDEVILA, LLUÏSA | ESCRIURE AL SEGLE XXI |
| JULIÀ DINARÈS, TERESA | PORTAL WEB D'EINES PSICOPEDAGÒGIQUES D'ÚS PER A PSICOPEDAGOGS DELS EAP I DOCENTS |
| LATORRE CERESUELA, IOLANDA | ASSOLIMENT DE LES COMPETÈNCIES BÀSQIUES EN L'ESO: DISSENY D'ACTIVITAS INTERACTIVES PER A L'APRENENTATGE DE LA LLENGUA CASTELLANA MITJANÇANT INTERNET |
| LÓPEZ
GONZÁLEZ, LLU\CDS
|
TÈCNIQUES DE RELAXACIÓ A L'AULA: BASES I PROPOSTA D'UN PROGRAMA DE CONSCIENCIACIÓ CORPORAL QUE MILLORI EL RENDIMENT ESCOLAR I FACILITI L'EDUCACIÓ EMOCIONAL |
| LÓPEZ LÓPEZ, ANTONIO-GERMÁN | CIUTADANS EDUCATS, CIUTADANS INSTRUÏTS: APLICACIÓ DE LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ A L'EDUCACIÓ AMBIENTAL |
| MAICAS ROCA, ROSA MARÍA | EL PROJECTE EDUCATIU DE BARRI EN UN ENTORN SOCIOECONÒMIC DESFAVORIT |
| MANTÉ I BARTRA, NÚRIA | UNA PROGRAMACIÓ INTERDISCIPLINAR PER A L'ALUMNAT D'INCORPORACIÓ TARDANA |
| MANZANARES ARGENSÓ, PERE | DESENVOLUPAMENT D'UN MODEL D'AVALUACIÓ INTERNAZ DE CENTRE I SEGUIMENT DE LA QUALITAT I LA MILLORA EDUCATIVA |
| MARTÍN CARRERO, LLÚCIA | ENSENYAR A COMPRENDRE, ENSENYAR A DESCRIURE |
| MARTÍNEZ GONZÁLEZ DE LA RUBIA, M. ANTONIA | MODUS NOVUS PER AUGMENTAR LA COMPETÈNCIA EN LA LLENGUA I CULTURA PRÒPIES DES DEL LLATÍ MITJANÇANT LA UTILITZACIÓ DE LA XARXA INFORMÀTICA |
| MIQUEL PÉREZ, JOAN | ELS CRÈDITS DE SÍNTESI I EL TREBALL DE RECERCA DE BATXILLERAT COM A RECURSOS METODOLÒGICS EN L'AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR |
| MONFERRER I BALLESTER, IRENE | FEM UN CENTRE SOSTENIBLE, SALUDABLE I SOLIDARI |
| MORALES AZNAR, JOSEP | ESCALA DE DESENVOLUPAMENT DE LES QUALITATS COORDINATIVES. COORDINACIÓ FINA I COORDINACIÓ GROSSA, UN PAS CAP AL RENDIMENT ACADÈMIC |
| MORATÓ ERILL, NÚRIA | ENTORN INFORMÀTIC PER CONTRIBUIR AL DESENVOLUPAMENT DE L'AUTONOMIA I LA COMPETÈNCIA ESTRATÈGICA EN L'APRENENTATGE DE L'ALEMANY A L'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA |
| MOREU CALVO, ÀNGEL C. | L'APRENENTATGE DE LA CIUTADANIA DURANT L'ESO. TEORIA I PRÀCTICA |
| MUNTADA VENDRELL, LLUÍS | FILOSOFIA DES DE LA LITERATURA I EL CINEMA |
| NAVARRO BABILONI, M. ANTÒNIA | EL CONTE COM A EINA PEDAGÒGICA PER A L'ADQUISICIÓ DE COMPETÈNCIES SOCIALS I EL TRACTAMENT DE LA MULTICULTURALITAT |
| NEBOT I LLOMBART, VÍCTOR | RECURSOS I ESTRATÈGIES PER UNA VISIÓ DE L'ART DES DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS: LA CIÈNCIA DE L'ART |
| NÚÑEZ ÁLVAREZ, LLUCIÀ | PROPOSTA DE CONDICIONS DE QUALITAT GENERALITZABLES A L'ESO |
| OUTES JIMÉNEZ, ROSARIO | VALIDACIÓ I FIABILITAT DE PROVES DE RENDIMENT D'ANGLÈS DE NIVELL ELEMENTAL |
| PARÉS CORRETGÉ, ÀNGELS | LA NOVA CONCEPCIÓ DE LA BIBLIOTECA ESCOLAR |
| PELEGRÍ SARLÉ, ADELAIDA | COMPETÈNCIES BÀSIQUES EN EXPRESSIÓ ORAL I ESCRITA A PARTIR D'UNA PROPOSTA INTERDISCIPLINAR ARRELADA A L'ENTORN IMMDIAT, AMB ÚS D ELES NOVES TECNOLOGIES |
| PICOLA SANCERNI, NÚRIA | L'ENSENYAMENT DE LA CULTURA EN L'APRENENTATGE D'UNA LLENGUA ESTRANGERA. EL CAS DE L'ITALIÀ |
| PLANAS SISQUELLA, MIREIA | EL TREBALL AMB LES FAMÍLIES DELS ALUMNES AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS: APROXIMACIÓ A UN MODEL SISTÈMIC-RELACIONAL EN L'ÀMBIT EDUCATIU |
| PONS PUJOL, JORDI | ELS FETS DE CATALUNYA I DELS CATALANS VISTOS DES D'EUROPA. APLICACIÓ DIDÀCTICA DE DOCUMENTS POLÍTICS I DIPLOMÀTICS EUROPEUS SOBRE ELS CATALANS I EL SEU SEGLE XX |
| PONT BONET, NÚRIA | AVALUACIÓ DELS TRASTORNS DE LA PERSONALITAT EN L'ADOLESCÈNCIA |
| PUIG I SALVADOR, ELISENDA | LA DRAMATITZACIÓ I EL TEATRE A L'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA. RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA INTEGRACIÓ ESCOLAR I EL CONEIXEMENT DE LA LLENGUA I LA CULTURA CATALANES |
| PUIGPELAT PALLARÈS, MONTSERRAT | LA IMPLEMENTACIÓ I AVALUACIÓ DE LA TUTORIA INDIVIDUAL O PERSONALITZADA EN ELS CENTRES DE SECUNDÀRIA. MILLORA DELS PROCESSOS I PROCEDIMENTS PER AFAVORIR L'ORIENTACIÓ PERSONAL, ESCOLAR I PROFESSIONAL DE L'ALUMNAT I LA COMUNCIACIÓ AMB LES FAMÍLIES, A TRAVÉS DE LA TUTORITZACIÓ GRUPAL I DE LA TUTORITZACIÓ PERSONALITZADA |
| QUERO GALLEGO, ÀNGELA | TÈCNIQUES DE MUSICOTERÀPIA APLICADES A L'ESCOLA. UNA PROPOSTA DE TREBALL INTERDISCIPLINAR PER A NENS AMB DIFICULTATS EDUCATIVES ESPECÍFIQUES |
| RIBERA I TURRÓ, JOSEP | ACOSTANT ELS TAE |
| ROCA TRESCENTS, ADRIÀ | ESTUDI DELS RECURSOS COMUNICATIUS A L'ENSENYAMENT DE LES CIÈNCIES |
| RODRÍGUEZ BARRAL, PAULINO | INTRODUCCIÓ A LA ICONOGRAFIA DE L'ART OCCIDENTAL DE CONTINGUT RELIGIÓS |
| RODRÍGUEZ MORENO, M. CARMEN | DIALOGUE JOURNAL WRITING IN BATXILLERAT |
| ROSA I GREGORI, GENOVEVA | USOS EDUCATIUS D'INTERNET I APRENENTATGE COL·LABORATIU. FOEMENTEM LA LECTURA I L'ESCRIPTURA A L'ESCOLA |
| ROSA MONTAGUT, M. AMPARO | L'APRENENTATGE MUSICAL: UNA GRAN APORTACIÓ A LA RESTA D'ÀMBITS DE CONEIXEMENT (CIÈNCIES EXPERIMENTALS, MATEMÀTIQUES I LLENGÜES). ELABORACIÓ D EMATERIAL PER APRENDRE MÚSICA DES DE LA INTERDISCIPLINARIETAT |
| SALGUEDA COLOMER, M. DOLORS | INSTRUMENTS PER A LA DETECCIÓ ESPECÍFICA DELS ALUMNES AMB PROBLEMES DE CONDUCTA ALS IES. ESTRATÈGIES PER MILLORAR LA INTERVENCIÓ |
| SAMANIEGO I RAVENTÓS, JOAN | CREACIÓ D'UNA APLICACIÓ INTERACTIVA MULTIMÈDIA PER AL COMENTARI I ANÀLISI DE TEXTOS FILOSÒFICS A L'ASSIGNATURA D'HISTÒRIA DE LA FILOSOFIA DEL BATXILLERAT (LOGSE) |
| SÁNCHEZ AGUSTÍ, FERRAN | ELS MAQUIS (LA RESISTÈNCIA ARMADA ANTIFRANQUISTA). APROXIMACIÓ BIBLIOGRÀFICA, FILMOGRÀFICA I DOCUMENTAL MITJANÇANT LA CREACIÓ D'UNA WEB D'ÚS PER AL CICLE SUPERIOR DE PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA |
| SÁNCHEZ FÉRRIZ, MIQUEL ÀNGEL | ELABORACIÓ D'UN RECULL DE PROVERBIS EN DIVERSES LLENGÜES EUROPEES, AMB L'ESTABLIMENT DE LES EQUIVALÈNCIES CORRESPONENTS, PER A LA SEVA UTILITZACIÓ COM A RECURS PEDAGÒGIC A LA CLASSE DE LLENGÜES ESTRANGERES |
| SANTIAGO TAMAME, ALICIA | ESTRATÈGIES EDUCATIVES PER A L'APRENENTATGE D'HISTÒRIA DE L'ART A L'ESO |
| SOLÉ BORONAT, GEMMA | L'ÀREA D'EDUCACIÓ FÍSICA EN LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES |
| SOLER MARTÍNEZ, ALBERT JOSEP | DIDÀCTICA DE LA TECNOLOGIA A L'ESO: EL MÈTODE DE PROJECTES TECNOLÒGICS COM A UN ENTORN FAVORABLE EN LA CONTEXTUALITZACIÓ DE LA TEORIA DE L'ACTIVITAT DE L'APRENENTATGE |
| TARDÀ I COMA, JOAN | CIUTAT D'ACOLLIDA: CORNELLÀ DE LLOBREGAT |
| TERUEL SAMSÓ, ANNA | PARO L'ORELLA I ESCOLTO. MATERIAL DIDÀCTIC DE COMPRENSIÓ AUDITIVA PER A ALUMNES D'INCORPORACIÓ TARDANA DE LLENGÜES NO ROMÀNIQUES |
| TORNÉ I TEIXIDÓ, RAMON | LA PRESÈNCIA DEL MÓN CLÀSSIC EN LA CULTURA CATALANA |
| VILA CATALÁN, AGNÉS | VINE'M A VEURE: PROJECTE EDUCATIU PER A NENS I NENES AMB MALALTIES DE LLARGA DURADA |
| VILALTA I ERRA, RAMONA | ASPECTES GENÈTICS DE QÜESTIONS BIOÈTIQUES IMPORTANTS EN EL CURRÍCULUM DE L'ESO |
| VILLALBA PÉREZ, RODERIC | LA RÀDIO A INTERNET. RECURSOS PER FER RÀDIO PER INTERNET ALS CENTRES EDUCATIUS D'ENSENYAMENT OBLIGATORI A TRAVÉS DEL SERVEI XTEC RÀDIO |
| VIÑAS CIRERA, JESÚS | ELEMENTS ORGANITZATIUS FAVORABLES A LA IMPLEMENTACIÓ D ELA CULTURA DE LA MEDIACIÓ I RESOLUCIÓ PACÍFICA DE CONFLICTES ALS CENTRES EDUCATIUS |