Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 2002-2003
Memòria del treball en format AcroRead |
Títol: | Col·laboració escola ordinària/escola especial: avaluació de l'escolaritat compartida, les UEE i altres projectes |
Autoria: | Núria Comas Fornaguera |
Modalitat: | B2 |
Característiques: | Aquest treball consta d’un document, en format paper, de 220 pàgines, on es recull l’avaluació realitzada, la memòria sobre les actuacions i la metodologia emprada. Els resultats de l’avaluació s’expliquen a través de gràfics de barres amb l’utilització de programes informàtics. També hi consta un apartat de bibliografia sobre el tema. S’adjunten com a annexos els qüestionaris que s’han utilitzat en l’avaluació (Q1, Q2), la relació d’alumnes i la relació de centres que han participat. |
Orientació del treball: | Avaluació d’alumnes amb nee que segueixen la modalitat d’escolaritat compartida. Seguiment Unitats d’EE. Seguiment de projectes de col·laboració entre centres. Assessorament psicopedagògic |
Temes i/o Identificadors: |
Adaptacions i modificacions del currículum, Avaluació, Assessorament, Coordinació, Educació Especial, Educació Inclusiva, Escolaritat Compartida, Necessitats Educatives Especials, Unitats Específiques d’Educació Especial |
Nivell: | Treball adreçat a psicopedagogs d’EAP, professorat i especialistes de centres ordinaris de primària i secundària i centres d’educació especial |
Resum: |
El present treball s’emmarca
en el context de col·laboració entre els centres partint de tres eixos
bàsics: Tenint en compte el
nou concepte d’Educació Especial i el concepte d’escola oberta a la
diversitat s’estan portant a terme diferents projectes amb l’objectiu de: L’avaluació d’aquestes
propostes i formes d’actuació és necessària de cara a revisar el que s’ha
fet fins ara, introduir les modificacions adients i ajudar a prendre decisions
futures en el marc de la planificació de l’educació especial. |