Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 2002-2003
Memòria del treball en format AcroRead |
Títol: | Les actituds en el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua. |
Autoria: | Gemma García Calatayud |
Modalitat: | A |
Característiques: | La recerca consta d’una part impresa de 87pàgines, dues de les quals són un recull bibliogràfic, amb un annex adjunt de treballs d’alumnes de 63 pàgines. També conté un CD amb un power point on es resumeix part del contingut teòric de la recerca i es recull la informació presentada en paper imprès. |
Orientació del treball: | Aprenentatge de la llengua. Paper fonamental de les actituds en l’aprenentage i ús de la llengua. Avaluació de les actituds en alumnes que desconeixen la llengua. Activitats per treballar la millora de les actituds a l’àrea de llengua. |
Temes i/o Identificadors: | alumant nouvingut, llengua, aprenentatge llengua, avaluació, actitud |
Nivell: | Educació Obligatòria, especialment a partir de cicle mitjà de primària. |
Resum: | El
treball té tres apartats clarament definits:
1. Una anàlisi de
dades obtingudes de la recerca bibliogràfica, on s’aborden els següents
aspectes:
2. L’exemplificació
d’una activitat per avaluar els continguts actitudinals en absència
de codi verbal.
3.Una programació
d’activitats per treballar els continguts actitudinals en l’àrea
de llengua, adaptable a diversos nivell a partir de cicle mitjà
de primària.
|