CEIP Camarasa

Curs 2007 - 2008

Curs 2005 - 2006

Fruits de la tardor

Els alumnes de la Zer El Jonc van realitzar una sortida conjunta per a treballar els fruits de la tardor del nostre entorn. L'activitat va consistir en la confecció de murals i la realització individual d'un quadern de camp. Com a resultat final del treball s'ha editat un DVD que s'ha enviat a les altres escoles participants.

Logo competition

Tots els alumnes de les nostres escoles han participat en el concurs de confeccionar un logo que identificarà el nostre projecte. Després d'exposar els logos i fer-ne la tria corresponent es realitzarà una gran final entre els seleccionat de totes les escoles que composen el projecte.

Descoberta dels països del projecte

Es confeccionaran murals sobre els països que composen el projecte: Espanya, Turquia i Malta. En els murals es reflexaran les dades més significatives i més peculiars de cada país com ara moneda, llengua, escut, bandera, etc.

Identity cards

Els mestres de llengua anglesa han preparat "identity cards" per a intercanviar amb els altres alumnes de les escoles estrangeres via correu ordinari. En elles cada alumne ha fet una autofitxa sobre la seva persona i els seu "hobbies"

Medi social: agricultura i ramaderia

Durant el mes de maig es visita una explotació agrícola i una altra de ramadera a fi i efecte de fer un estudi sobre l'economia del nostre entorn. Cada alumne portarà un quadern de camp per pendre notes sobre el que ens pot informar l'amo de l'explotació. El resultat fina han estat reflexats en murals.

Visita de professors turcs a les nostres escoles

Visita de professores malteses a les nostres escoles

Curs 2006 - 2007

Visita a una gravera del Segre

Visita empresa Sorigué: estudi d'una gravera, extracció dels diferents materials, fabricació de productes, usos i presentació fotogràfica

Visita a un celler de vi

Visita d'un celler de vi local: estudi de la producció de vi des de la vinya fins a l'envasat.

Treball de camp: La Prehistoria

Activitats al Camp de Treball de Sant Llorenç de Montgai en relació amb la vida de l'home prehistòric, compleció de dossiers, i presentació fotogràfica

La nostra fauna i la nsotra flora

Realització de 12 fitxes o pòsters per a treballar una planta. Exposició a cada escola.
Realització de 12 fitxes o pòsters per a treballar un animal. Exposició a cada escola.

Punts de llibre

Realització de punts de llibres. S'han enviat a l'escola de Malta.

Curs 2007 - 2008