Qui som?

La Z.E.R. " El Jonc " 'es un conjunt d'escoles rurals amb característiques i necessitats comunes.
La situació de cadascuna de les escoles que composen la Z.E.R."El Jonc" és la següent :

El C.E.I.P. Camarasa, que es troba al poble de Camarasa, municipi de La Noguera, situat a la zona de contacte entre la Depressió Central i els Pre-Pirineus, amb una extensió de 155,47 Km quadrats.Pertanyen a Camarasa:Sant Llorenç de Mongai i Fontllonga.
Actualment el C.E.I.P. de Camarasa té dues unitats.

El C.E.I.P. "Àngel Guimerà", que es troba al poble de La Ràpita, municipi de La Noguera dins del terme de Vallfogona de Balaguer i situat al sector meridional del terme.
Actualment el C.E.I.P."Àngel Guimerà" té una unitat.

El C.E.I.P. "Salvador Espriu",que es troba al poble de Vallfogona de Balaguer, municipi de La Noguera al marge esquerre del riu Segre, amb 27,32 Km quadrats, i al SE de Balaguer en una plana que es perllonga per les terres del Pla d' Urgell. Pertanyen a Vallfogona de Balaguer: La Ràpita, el barri de l' Hostal Nou i La Cudosa.
Actualment té en funcionament cinc unitats.

El C.E.I.P. "Joan Ros Porta", que es troba al poble de Menàrguens. municipi de la Noguera al marge esquerra del riu Segre, i situat a la part meridional de la Comarca. Actualment el C.E.I.P. Joan Ros Porta té quatre unitats.

El C.E.I.P. "Salvador Espriu" de Vallfogona de Balaguer és la seu administrativa i jurídica de la Z.E.R. "El Jonc".