CEIP L'Aulet
Imatge digital. Vídeo
C. Superior de primària

Descripció de l'experiència «Entre la càmera i l'ordinador: un telenotícies»

Aquesta experiència és un reportatge en vídeo d'una sortida escolar, realitzat dins el marc d'un suposat telenotícies.

L'interès d'aquesta experiència, deixant apart del treball audiovisual que hi ha darrera la confecció d'un telenotícies fet per alumnes, es centra en la manera com s'ha elaborat, alternant enregistraments en vídeo amb imatges fixes digitalitzades i/o animades per ordinador passades a senyal VHS.

El resultat és una producció en vídeo on determinats efectes especials, títols, crèdits, animacions, subtitolacions... s'han fet amb un programa d'elaboració de presentacions amb imatge digital (Powerpoint) i s'han mesclat amb enregistraments en vídeo (de la sortida, dels presentadors del telenotícies...). En aquesta pàgina hi ha l'exemple d'un títol i d'un mapa del temps escannejat i tractat amb l'ordinador (en la producció són imatges animades).

Responsable de l'experiència: Pilar de Bolós