Aquesta experiència està inclosa en l'activitat d'intercanvi del CRP del
Gironès «De la WEB a l'Aula» amb el número 213

CEIP El Pla
Vídeo. Circuït tancat
Primària

Descripció de l'experiència «La planta carnívora»

A la classe de 3r. un alumne ha portat una planta carnívora. Per tal de que tots poguéssim veure com actuava, hem muntat un circuït tancat de televisió, amb un focus per veure-ho millor, i una càmera en posició «macro» connectada a un monitor de televisió. Al mateix temps ho hem enregistrat  i ho hem pogut veure al monitor.

En aquest vídeo poder veure un fragment del què ha passat:

Hem arribat a la conclusió de que l'animal era massa gran perquè la planta el pogués empresonar.

Amb l'equip d'edició de vídeo i el Studio 7 a l'escola hem extret fotogrames de l'enregistrament en vídeo, els hem imprès, hem plastificat les imatges i les hem penjat a la classe, amb una explicació de cada moment del vídeo. N'hem fet també una notícia per a la revista de l'escola.

garrofa.gif (1008 bytes)  CEIP el Pla de Girona
garrofa.gif (1008 bytes) Ricard Teixidor