CEIP El Bruc
Imatge digital
Ed. Infantil i Primària

Descripció de l'experiència «Un tomb pel passat»

«Un tomb pel passat», «Un viatge al passat», «La meva escola»... són els tres CDs multimèdia que s'han endut les tres darreres promocions d'alumnes del nostre centre (1994-2003, 1993-2002 i 1992-2001).

Cada alumne de sisè, en finalitzar el curs, s'endu una còpia del CD de la seva promoció. En aquest CD hi ha una presentació feta amb Powerpoint, on hi ha molta informació, especialment a partir de fotografies, de diferents activitats que cada grup ha anat fent durant el seu pas per l'escola, des de P3 fins a 6è.

Les imatges anteriors a l'arribada de la MAVICA s'han hagut de digitalitzar de l'àlbum de classe amb l'escàner. A partir de què hem disposat de la càmera digital tot plegat ha estat més fàcil. Fem moltes fotografies de totes les activitats i sortides escolars; les guardem totes a l'ordinador, classificades per promocions i cursos escolars.

Moltes de les fotografies són fetes pels alumnes. Alguns retocs de la imatge, com ara posar bafarades en algunes fotografies, també ho fan els alumnes més grans.

A tots els nois i noies els ha agradat molt els CD de la seva promoció.

garrofa.gif (1008 bytes)  CEIP El Bruc
garrofa.gif (1008 bytes) Erika Bartolomé garrofa.gif (1008 bytes) Maite Garcia