Aquesta experičncia estŕ inclosa en l'activitat d'intercanvi del CRP del Girončs «De la WEB a l'Aula» amb el número 236
iii8.gif (1456 bytes)A la pŕgina principal d'experičncies de centres

CEIP de Bordils
Imatge digital
Ed. Primària

Descripció de l'experičncia «Visita a la casa de Port Lligat»

Clica!Durant el segon trimestre d'aquest curs 2003-04, els alumnes de 1r i 2n de l'escola de Bordils, com a projecte hem treballat "DALÍ". Vam fer moltes activitats, una d'elles va ser anar a Cadaqués, a Portlligat a veure la casa on van viure Dalí i la seva dona Gala. La visita ens va agradar molt, per això en vam voler tenir un bon record i vam decidir fer un Flash com a última activitat. Quan van tenir les pàgines amb les fotos de les diferents habitacions de la casa, vam muntar el Flash amb els nens en moviment que anaven comentant les diferents estances. El text el van pensar i escriure cada un dels nens.
Tot plegat ens va agradar molt i ens ho vam passar molt bé. Clica damunt la imatge per saber-ne més coses!

Alumnes de 1er del CEIP BORDILS.

garrofa.gif (1008 bytes)  CEIP de Bordils
garrofa.gif (1008 bytes)  Dolors Batlle

A l'experičncia anterior A l'experičncia següent