linksmailnotícies

HEM CONVIDAT TRES MESTRES DE NICARAGUA

Us comuniquem que el dia 13 d'abril esperem l'arribada a l'escola de tres mestres de l'escola agermanada Francisca González de Chichigalpa, Nicaragua per participar en els actes de celebració del desè aniversari de l'agermanament. El dia 16 les presentarem a l'alumnat i, a partir d'aquí, s'integraran a les activitats del centre, a totes les aules i nivells, festa d'escola i altres actes que tenim previstos al voltant de la celebració d'aquest desè aniversari, dels que ja us anirem informant. Les mestres restaran a l'escola fins el dia 1 de maig.

Argentina Lola

directora actual

Consuelo Balladares

cap d'estudis actual

Margarita Silva

mestra

Aquí hi anirem posant notícies i fotografies de la seva estada a Badalona.

Participaran a l'acte de inauguració de l'exposició: 10 anys d'agermanament del 18 d'abril a les 19h de la tarda i a la festa de Primavera el 22 d'abril.

La resta de dies estaran a l'escola explicant i ensenyant aspectes de la cultura de Nicaragua.

Àlbum de fotos

Benvinguda a l'escola