En acabar el crèdit l'alumne ha de ser capaç de saber:
Usar correctament l'ordinador i el mòdem.
Cercar i obtenir informació en la xarxa
Internet.
Recollir informació, aprofitar i emmagatzemar la que interessa i eliminar
la inservible.
Programar amb les instruccions bàsiques d'HTML.
Realitzar,
capturar i modificar pàgines "web" d'Internet.
Enviar fitxer per FTP,
i e-mail.
Intercanviar informació.
Fer servir correctament navegadors d'Internet
com: Netscape i Internet Explorer.
Fer servir programes informàtics com: Write,
Bloc, WordPad, PaintBrush, Paint, Corel Photo Paint, Vídeo for Windows.
Fer servir
correctament el programari i maquinari de captura de vídeo i fotografies (escaner).
Procediments:
Llenguatge de programació en HTML.
|
Sistemes de transmissió de la informació: Oral i escrita. Telèfon, fax, ràdio, sistemes
informàtics, etc.
Les noves tecnologies de la informació i de la comunicació com
a factors clau en l'evolució científica, tècnica i socials dels darrers anys.
Els
canvis en el tractament de la informació i la comunicació.
Impacte de les noves
tecnologies de la informació i la comunicació en la producció i en les condicions socials
futures a curt termini.
Incidència positiva i negativa de l'ús de les noves tecnologies
en la qualitat de vida.
Actituds, valors i normes:
Valoració dels propis coneixements i seguretat en aplicar-los a les activitats d'Internet.
Seguretat en el treball.
Mantenir correctament el corresponent ordinador.
Acceptació de la normalització tècnica
Utilització de mitjans tecnològics i ús adequat
d'objectes, materials i programari.
Organització del treball tant individual com
en grup.
Rigor en la realització del treball.
Consulta de material bibliogràfic
i recerca d'informació sobre el tema.
Realització d'una memòria descriptiva sobre
el tema tractat en el desenvolupament de les pàgines d'Internet.
Valoració positiva
de professions i treballs informàtics.
Satisfacció per la feina ben feta i saber
valorar positivament el que s'ha après en aquest crèdit.
Criteris d'avaluació:
Es parteix d'una avaluació inicial per saber els coneixements de l'alumne/a i fixar
l'inici de l'ensenyament d'aquest crèdit.
Es fa un seguiment individual i en grup
de les diverses activitats per reforçar els èxits i reconduir els errors.
Tenen
gran importància el muntatge i funcionament correcte de les diverses pàgines "html"
(d'Internet). També es valora la bona presentació i l'ús correcte dels programes de
dibuix i de text i el bon resultat dels petits exercicis. Amb el control individual
es reforçaran aquells aspectes que presentin llacunes.