Aprendre a Aprendre

"Procediments d'interrogació"

La formulació d'interrogants o preguntes té com a fita l'optimització del procés cognitiu, centrant-se en la reflexió i la consciència...
Basicament i segons d'on vingui la inciativa, l'estratègia pot tenir dues vessants:
  • GUIES D'INTERROGACIÓ:
    L'objectiu últim preveu una interiorització tal, que acabi en l'autonomia, la transeferència i la metacognició. Amb aquesta intenció s'entra en una dinàmica de formulació constant i programada d'interrogants, la qual cosa suposa també un gran control intern.
  • OBTENCIÓ D'INFORMACIÓ:
    L'objectiu estratègic ve definit per l'obtenció d'un conjunt de dades o procediments que aportin nous elements d'aprenentatge significatiu. Per tal que això es produeixi, cal formular bones preguntes, concretes, i a un nivell de competència adequat...

Estratègies d'Aprenentatge
ESTRATÈGIES D'APRENENTATGE
Tècniques d'Estudi
TÈCNIQUES D'ESTUDI

Tornar a Pàg. Principal
Tornar
Teories
Teories
Bibliografia
Bibliografia
Estrateg
Projecte Estrateg
Free Zone
Free Zone
Agenda
Agenda
Altres Web's
Altres Web's

Per a suggerències o consultes:Correu electrònic cdorado@pie.xtec.es

© 1996 Carles Dorado Perea

Inici Pàgina: 1-12-96
Darrera revisió: 20-1-97