Procés Tecnològic

PROJECTE

En resum, en la fase de projecte hem de pensar quina seria la millor solució per a satisfer la necessitat que tenim. Un cop decidit això, hem de procurar que el projecte doni resposta a les següents preguntes:

QUÈ?, PER QUÈ?, COM?, QUAN?, AMB QUÈ?, QUANT?, ON?, QUI?

1. Pluja d’idees: Cada una de les persones del grup anotarà totes les idees que li passin pel cap sobre possibles projectes a realitzar (fer una llista i/o un esbós ràpid de cada una).
  2. Posada en comú: Cada un explicarà les seves idees, i després es sospesaran i debatran els pros i contres de cada una. Al final se n’escollirà una entre tots.
  3. Pressupost: Heu de tenir en compte quant us valdrà tot el projecte i si podreu assumir-ne o no el cost.
  4. Triar projecte: Escriure quin projecte heu escollit i perquè l’heu escollit. Expliqueu breument de què es tracta el vostre projecte.
  5. Esbós: Feu un esbós del projecte escollit. Repetiu-lo tantes vegades com calgui, fins que agradi a tothom.
  6. Plànols acotats i a escala.
  7. Materials i eines: Escriure la llista de material i eines necessaris per realitzar el projecte.
  8. Si cal, anoteu també els llocs i les persones que us caldrà visitar.
  9. Pla de treball: Decidiu quin és l’ordre en què realitzareu totes les operacions de construcció del projecte, i anoteu quina és la feina que teniu previst de fer cada dia.