Inici Cartes Reis Apunta-t'hi

Presentació

L'activitat "Carta als Reis 2001" consisteix en un intercanvi a través del correu electrònic entre escoles de primària i instituts de secundària. Aquest any hi ha hagut quatre centres participants, dos de primària i dos de secundària, tres dels quals repeteixen participació. Qui ho ha provat, hi torna!

Els nens i nenes de Cicle Inicial del CEIP L'Alzina (Molins de Rei) i del CEIP Joan Maragall (L'Hospitalet de Llobregat) han escrit, com cada any, la carta als Reis d'Orient, però aquest cop ho han fet amb l'ordinador i l'han enviat per correu electrònic.

Al cap de pocs dies han rebut cadascú un missatge amb una carta de Ses Majestats, en resposta a la que ells havien escrit. L'única cosa que ells no saben, és que els seus reis particulars han estat els nois i noies de 3r d'ESO de l'IES Costa i Llovera (Barcelona) i de 2n i 3r d'ESO de l'IES Maria Aurèlia Capmany (Cornellà de Llobregat).

Aquesta activitat, molt engrescadora tant pels nens com pels "Reis", forma part del projecte "Aplicacions educatives d'Internet" becat per la Fundació Propedagògic i queda plasmada en el web que hem elaborat a continuació.

També podeu accedir a una descripció detallada de com s'ha dut a terme l'activitat i dels objectius pedagògics que s'han tingut en compte per a la seva realització, tant a Primària com a secundària. I fins podeu fer un cop d'ull a les experiències similars que es van fer el 2000 i en anys anteriors.

Participants de l'edició del 2001:

CEIP L'Alzina (Molins de Rei)

Alumnes: 1r i 2n de Primària

Coordina: Dina Abizanda

CEIP Joan Maragall (L'Hospitalet de Llobregat)

Alumnes: 1r de Primària

Coordina:

IES Costa i Llobera (Barcelona)

Alumnes: 3r d'ESO

Coordina: Carme Gratacós

IES Maria Aurèlia Capmany (Cornellà de Llobregat)

Alumnes: 2n i 3r d'ESO