METEOROLOGIA A L'AULA
Primària

JUSTIFICACIÓ PEDAGÒGICA

Al Currículum d’ Educació Primària trobem molts objectius referencials dins les àrees de C. Socials i C. Naturals referits al món de la Meteorologia.

Alguns exemples:

Però també podem treballar el món de la meteorologia des d’altres àmbits com ara l’Àrea de Llegua Catalana, amb una recollida per part dels alumnes del Cicle Superior, de tots els adagis i dites populars que fan referència al temps meteorològic, tant abundoses en la memòria populars, sobretot entre la gent de les zones rurals, per donar-les a conèixer a les noves generacions.

També hem fet una recollida d’aquelles apreciacions del temps que es feien a pagès, quant els camperols observant els diferents fenòmens de la natura ja preveient el temps que els faria (ex: cel rogent, pluja o vent).

En aquesta web hi ha tot el necessari per donar a conèixer i gaudir del món de la meteorologia d’una forma lúdica, amena, però no per això menys pedagògica i científica. Animeu als vostres alumnes a descobrir aquest apassionant món.

Fem-hi una volta?.
Continguts i Procediments Pr. i ESO
Com es formen els núvols
Activitats de Meteorologia pel Clic