El plaer de llegir i escriure
 (Pere Calders, 1995; El lladre de paraules, 2001)
En Drauvil va nèixer amb un conte que algú va decidir, cap allà el 1991, fos el protagonista del 10è aniversari de l'escola.

La nostra petita mascota va sortir d'un ou i va començar a aprendre coses de la mateixa manera com ho fan els nens i les nenes de l'escola.

Aquest curs en Drauvil també s'ha convertit en el protagonista de moltes de les nostres activitats de celebració del 25è aniversari. I aquest mes ha estat ell el conductor de totes les nostres produccions literàries.

Per començar, que tal una lectura del conte d'en Drauvil de 1990?
Clica l'ou!

L'Iñaki Andrés, un mestre que va estar molts anys a l'escola i que ha escrit més d'un conte on el protagonista és la nostra mascota, també s'ha volgut afegir a la celebració del 25è aniversari i ens ha escrit un nou conte d'en Drauvil. Val la pena que hi dediquis alguns minuts a la seva lectura!

I un vell conegut nostre, mestre i escriptor de novel·les infantils, en Jaume Cela també s'ha volgut afegir a la nostra festa dedicant un conte a en Drauvil, o potser millor podriem dir a les lletres del seu nom...!

Però, i els nens i nenes de l'escola què han fet amb en Drauvil?

Doncs, un munt de coses, tantes que ens serà força difícil mostrar-vos-ho tot en aquesta pàgina...! Pareu atenció!

A P3 expliquem el conte d'en Drauvil i li fem il·lustracions
A P4 "Un Sant Jordi diferent"
P5 A escrivim un conte amb en Drauvil de protagonista
A P5 B fem una obra de teatre amb 6è A