Fem
anys

FEM 25 ANYS

L’objectiu fonamental de la celebració del 25è aniversari de l’escola serà recuperar, durant els 10 mesos que dura el curs escolar, aquells trets que ens han ajudat a fer el nostre caràcter i crear el nostre fet diferencial.

El que mana en aquesta "celebració" és fugir de la festa com a festa i de la celebració nostàlgica que suposa el recuperar en el temps i en la memòria uns trets que porten més a pensar en les "pèrdues" que en l’alegria d’avançar i madurar.

És per això que ens recolzarem d’una banda, en l’eix encetat el curs passat sobre la comunicació dins l’escola entre els mestres, els nivells, els cicles, els nens, i l'altra, en el fet de compartir i engrescar el personal en un projecte comú.

El fil conductor serà la recuperació dels diferents temes que hem anat tractant al llarg d’aquests 25 anys a la nostra revista "El recull d’en Drauvil" però tractats des de una nova òptica.

Cada mes, i amb coincidència de festes i celebracions, es treballarà un tema amb activitats concretes i exposicions puntuals. Cada mes, un cicle o una especialitat dirigirà l’activitat. I cada mes, hi haurà un intercanvi o mostra de treballs (comunicacions, presentacions…) que aniran fent un pòsit per tal de celebrar posteriorment la festa de Primavera i confeccionar la revista "El Recull d’En Drauvil"

Setembre

Novembre