Febrer
Coneixem el món amb tots els nostres sentits (El cos, 1989; Sensacions i sentiments, 1999)
També hem volgut gaudir amb tot el nostre cos dels 25 anys de l'escola: tots junts, des dels més petits fins als més grans,  jugant als mateixos jocs i practicant els mateixos esports.

El nostre mestre d'Educació Física ens va preparar una Jornada Esportiva d'allò més emocionant i divertida.
Clica la imatge i fes esport!

ESTACIÓ 1. MATALASSOS
ESTACIÓ 2. MINIGOLF
ESTACIÓ 3. NECESSITES UN MASSATGE?
ESTACIÓ 4. RELLEUS
ESTACIÓ 5. PUNTERIA
ESTACIÓ 6. ESPORTS DE RAQUETES
ESTACIÓ 7. BITLLES
ESTACIÓ 8. SALT DE LLARGADA
ESTACIÓ 9. BEISBOL
ESTACIÓ 10. FUTBOL BOIG
ESTACIÓ 11. BALES
ESTACIÓ 12. VOLEI

Tot va començar a les 9 del matí. Els alumnes més grans, els de 6è, es van emportat tots els nens/es del seu grup. Cada nen portava una etiqueta amb el número i el nom del grup per tal d'identificar-se. També portaven una bossa etiquetada amb els esmorzars de tot el grup.

Cada grup començava per una estació diferent i feia l'activitat que li tocava. Al cap de 10 minuts sonava el timbre de l'escola i el grup es dirigia cap a la següent estació.

A les 10:30 es va fer una aturada de 30 min. per esmorzar i a les 12 ja havíem acabat de fer totes les activitats.
 Què bé que ens ho vam passar !

Torna a l'inici del Pau Vila Torna a l'índex dels 25 anys