Currículum Educació Física
|
La implementació del currículum no té un únic camí: cada centre ha d’escollir un camí, però tots hem de reflexionar sobre la pràctica: 1. Analitzar les activitats d’ensenyament-aprenentatge (veure si s’ajusten a un currículum per competències i comprovar que responen als criteris d’avaluació establerts). 2. Revisar les activitats i els instruments d’avaluació. 3. Veure si la seqüència d’UP s’ajusta al nou currículum. 4. Fer una reflexió acurada sobre cada UP. |
| Amb el nou currículum disposem de 105 h mínimes, tenint en compte que les hores màximes de la nostra àrea a Primària són de 385h. En la nostra escola realitzen una sessió de 60' o 45'més la pisicina. |
| Amb el nou currículum disposem de 70 h mínimes, tenint en compte que les hores màximes de la nostra àrea a Primària són de 385h. En la nostra escola realitzen dues sessions de 60' |
| Amb el nou currículum disposem de 70 h mínimes, tenint en compte que les hores màximes de la nostra àrea a Primària són de 385h. En la nostra escola realitzen una sessió de 120' |
| L’adopció de mesures específiques d’atenció als alumnes segons la
diversitat de necessitats educatives que presenten, entre les quals s‘han
de destacar les derivades de situacions socioeconòmiques desfavorides
i de la condició d’alumne/a nouvingut, les derivades de l’alumne/a amb
necessitats educatives especials i les derivades de la condició
d’alumne/a que pateix una malaltia prolongada.. |
| Competència és la capacitat d’utilitzar els coneixements i habilitats, de manera transversal i interactiva, en contextos i situacions que requereixen la intervenció de coneixements vinculats a diferents sabers, implicant la comprensió, la reflexió i el discerniment tenint en compte la dimensió social de cada situació. |
| Les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) ofereixen múltiples
recursos per a l’acció didàctica i per a l’aprenentatge dels alumnes, esdevenen
un element de motivació i de dinamització per a l'adquisició de les
competències bàsiques i, en especial, de la competència digital, i de canvi i
millora en els processos d’ensenyament i d’aprenentatge, és a dir, esdevenen
tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement (TAC). |
|
 |
Welcome!
|