Gemma Grau (Barcelona, 1979)

Diplomada en magisteri i llicenciada en psicopedagogia, des de petita viu a casa i de molt a prop la docència, els seus pares es dediquen a l’educació i sense adonar-se’n li trasmeten una vocació. Una vocació que creix a mida que pren contacte amb els seus alumnes, de fet són ells mateixos que la convencen de la feina que fa i de la importància de crear dinàmiques que afavoreixin el desenvolupament i el creixement de les personetes que té al davant. Actualment, i des de fa uns cursos, posa en pràctica experiències del tipus competencials amb alumnes de primària.

Fa seva la frase de Confucci que diu “M’ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre”, no hi ha millor manera d’aprendre que viure la situació.

Qualsevol obra de Gemma Grau Ansó està sota la llicència de Creative Commons Reconocimiento-No comercial-Sin obras derivadas 3.0 España License