Sortides curs 2005-2006

El mes de febrer, en dissabte, anirem a un concert de la temporada de l'OBC. Escoltarem la gran simfonia Leningrad de Xostakóvitx. Prop de cent músics en acció

Per informació de la temporada

A batxillerat, les sortides es fan amb l'alumnat que cursa l'assignatura de modalitat Història de la música. En aquestes sortides l'objectiu principal és que l'alumnat visqui l'experiència de compartir l'experiència musical en directe en actes que no són estrictament adreçats a públic escolar. Cada curs intentem aconseguir poder assistir a actes a l'Auditori i al Liceu, com a mínim.

Aquest curs la visita al Liceu és al mes de novembre. Aprofitem per veure la sala i per veureL'òpera: una emoció. El servei educatiu ha eliminat de la seva oferta la possibilitat d'assistir a l'assaig general d'una òpera, activitat que seguíem amb molt d'interès. Llàstima.

Informació de la programació del Liceu

Batxillerat

Aquí podeu anar a les sortides d'ESO

Per anar a la pàgina inicial