Sortides curs 2005-2006

El mes de març anem, també amb 1r d'ESO, a l'Aliança del Poble Nou. Allà, la Banda Municipal de Barcelona ofereix una audició en la qual ens parlaran de la música al cinema i la seva importància.

Informació instruments de la Banda

El departament de música de l'IES Mercè Rodoreda organitza activitats complementàries a les sessions lectives. Aquestes activitats acostumen a fer-se fora del Centre, malgrat en ocasions també n'hem celebrat en el mateix institut. L'objectiu d'aquestes activitats és divers i va des de fer viure l'experiència de la música en directe, fins el comportament cívic en actes col·lectius. A més, és una bona ocasió per a què tot l'alumnat del centre conegui d'aprop les principals sales de concerts de l'entorn i els conjunts al seu abast.

El mes de gener de 2006 anirem amb 1r d'ESO al Palau de la Música Catalana. Escoltarem una sessió de peces de compositors del segle XX i podrem contemplar aquesta meravella d'edifici modernista.

Informació del Palau de la Música

Per anar a la pàgina inicial

Per anar a les sortides de batxillerat

És amb 3r d'ESO que el mes d'abril anirem a l'Auditori. Escoltarem l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC). Interpretarà temes de pel·lícules de ciència-ficció.

Informació de la sessió