Informació altres cursos
Oferta i explicació de matèries optatives
Tornar a la pàgina de presentació del departament

Pàgina de presentació de la web personal
Sortides complementàries. Curs 2010-2011
Amb les sortides complementàries el departament de música ofereix a tot l'alumnat la possibilitat de viure l'experiència de l'audició en directe i companyia. Un acte social, en el qual el respecte entre tots els assistents fa possible el miracle del plaer estètic de la música. A més s'asisteix als principals auditoris als quals el nostre alumnat hi pot tenir accés. La planificació general serà la següent.
1r d'ESO El dimecres 6 d'abril anem a escoltar i veure l'espectacle La veu del món al Palau de la Música Catalana.
Pàgina del Palau de la música
El dijous 7 d'abril anem al Liceu a veure un espectacle de dansa preciós. IT Dansa
IT dansa
El dijous 5 de maig anem a veure L'orquestra dels animals d'Andrea Basevi. És una òpera en la qual hi actua la nostra coral. Anirem a l'Auditori de Sant Cugat.
2n d'ESO El dimarts 1 de febrer anem a l'Auditori de Barcelona a veure i escoltar "Vent, ritme i acció " un concert amb sorpreses i temes coneguts
El divendres 18 de febrer anem a l'Auditori de Cornellà a escoltar i veure l'espectacle "Allegro vivace". Va d'òpera
informació allegro vivace
4t d'ESO El dimarts 9 de novembre anem al Gran Teatre del Liceu per veure una obra de ballet: Giselle