Informació altres cursos
Oferta i explicació de matèries optatives
Tornar a la pàgina de presentació del departament

Pàgina de presentació de la web personal
Sortides complementàries. Curs 2011-2012
Amb les sortides complementàries el departament de música ofereix a tot l'alumnat la possibilitat de viure l'experiència de l'audició en directe i companyia. Un acte social, en el qual el respecte entre tots els assistents fa possible el miracle del plaer estètic de la música. A més s'assisteix als principals auditoris als quals el nostre alumnat hi pot tenir accés. La planificació general serà la següent.
1r d'ESO Dimarts, 24 de gener, anem a l'Auditori de Cornellà a vure i gaudir d'un espectacle de dansa: IT Dansa en una sortida organitzada pel departament d'Educació Física.
IT Dansa
Dimecres, 28 de març, anem al Palau de la Música Catalana. Hi veurem l'espectacle Jazz en viu...swing
palau de la música
Dimarts, 8 de maig, anirem a l'Auditori de Sant Cugat a veure i escoltar l'òpera L'orquestra dels animals. Hi veurem la coral de l'institut que hi actua.
animals
2n d'ESO Dimecres, 7 de març, anem a l'Auditori Nacional a Barcelona. Hi escoltarem la Banda Municipal de Barcelona, amb l'espectacle Vent, ritme, acció .
audició banda

4t d'ESO (Humanitats) Divendres, 24 de febrer, anem a l'Auditori Nacional de Barcelona. Veurem un espectacle molt interessant, Maquinofobia pianolera, amb instruments musicals molt especials. A més hi participa Carles Santos.
maquinofobia pianolera
Dimarts, 28 de febrer, anem al Palau de la Música Catalana. Anirem amb el professor d'història de l'art i farem unn recoregut pel modernisme barceloní. Acabarem escoltant l'orgue del Palau.
Anirem al Museu de la Música en dates per concretar
pàgina del museu de la música
Si ho voleu, podem anar a un concert de l'Orquestra Ciutat de Barcelona i Nacionald e Catalunya un dissabte a la tarda