SELF-ACCESS

NORMES D’UTILITZACIÓ DE L’AULA. A TRIP TO IRELAND. General Resources.
SELF-ACCESS FILES SELF-ACCESS RULES
MCMILLAN SECONDARY COURSE BLOG: IRELAND, THE EMERALD ISLE
INVENTARI CURS 2007-2008 model POWER POINTS
  WEBQUESTS

NORMES D’UTILITZACIÓ DE L’AULA.

Els alumnes entraran sempre acompanyats a l’aula per un professor que se’n farà responsable i el professor decidirà quin lloc ocuparan els alumnes.

Professorat i alumnat han de fer una revisió del funcionament i estat del material, abans i desprès de cada classe, per indicar les possibles incidències.

Els alumnes han de respectar tot el material i mobiliari de l’aula i fer-ne un bon ús.

Els alumnes treballaran individualment o bé en parelles, depenent del treball a realitzar i un cop acabada la classe, es faran responsables de tornar tot el material utilitzat al seu lloc.

No es poden fer servir jocs ni programari no educatiu o formatiu a cap hora i sota cap motiu.

L’ús d’Internet estarà supervisat per algun professor i no es podrà fer servir sense autorització.

No és permès de beure o menjar a l’aula de Self-Access sota cap concepte.

Cinc minuts abans d’acabar la sessió s’endreçarà l’aula procurant deixar tot el material al seu lloc i les taules i cadires col·locades.

Si el professor que ha d’impartir la sessió a l’aula de Self-Access no pot fer-ho, el professor de guàrdia portarà els alumnes a la seva aula ordinària.

A TRIP TO IRELAND. General Resources.

DISCOVER IRELAND

I GO TO DUBLIN

VISIT DUBLIN

GUINNESS STOREHOUSE IN DUBLIN

IRELAND.COM

GOVERMENT IRISH STATE

TOURISM IN IRELAND

LONELY PLANET. IRELAND

SHAMROCK

BLOG: IRELAND, THE EMERALD ISLE.