Aula Vida

L’horari es reparteix en blocs diferenciats segons l’activitat a realitzar. D’aquesta manera queden definits un blocs com:
•	HORA BLANCA: On els alumnes realitzen de manera autònoma però dirigida material preparat de les matèries de Català, Castellà, Matemàtiques, C. Naturals i C. Socials. Per a realitzar aquestes tasques disposen de material d’informació i ordinador personal per a cada alumne.
•	HORA BLAVA: Són blocs d’hores multimedials. L’alumne/a treballa bàsicament les llengües aprofitant el recurs d’una emissora de ràdio professional però també s’aprèn a confegir una pàgina web pròpia del Projecte i programació informàtica. Tots els aspectes multimèdia (fotografia, entrevistes, reportatges audiovisuals...) també es treballen com a suport per a aconseguir l’assoliment de les competències bàsiques
•	HORA TARONJA: Són espais de temps on l’alumne/a realitza tasques de manteniment supervisades. Aquest manteniment pot ser de caire físic (reparacions, acondicionament de l’edifici, logística per a activitats de centre...) com informàtic (manteniment i revisió de la xarxa del centre)
•	HORA VERDA: Aprofitant espais concrets del centre els alumnes treballen interdisciplinàriament la botànica i la tecnologia amb construccions d’un aviari i posta en marxa i manteniment d’un hort ecològic.
Distribució horària RESPECTE

HÀBITS