LES INSTAL·LACIONS DE L'HABITATGE

CONCLUSIÓ

Heu arribat al final de la vostra tasca : felicitats!

Al llarg d'aquest projecte hem intentat que entengueu com funcionen les diferents instal·lacions de les nostres llars, així com que tingueu una visió general dels diferents elements que les constitueixen.
És el moment de fer una reflexió al voltant del camí que heu seguit en aquesta web :

• Heu format grups de tres alumnes, assolint diferents rols com a tècnics en instal·lacions de l'habitatge.
  • Heu treballat en un projecte global, però responsabilitzant-vos d'una part de la tasca.
  • Heu treballat en col·laboració amb els altres grups d'alumnes, per tal d'arribar entre tots al millor producte final possible.
  • Heu realitzat una tasca a partir d'un projecte previ elaborat per vosaltres mateixos.
  • Heu fet servir internet per tal de trobar informacions concretes del vostre interès.

Esperem que us hagi agradat.

Per finalitzar us proposem unes activitats de reflexió i síntesi sobre l'habitatge.

• En primer lloc us proposem el vídeo següent sobre els diferents tipus d'habitatges adaptats al medi i les necessitats humanes ("L'habitat humà").

• A continuació penseu quina és la funció dels elements de la llista següent. Es tracta de que reviseu el que heu estudiat i pugueu tornar enrere si detecteu alguna mancança.
Interruptors magnetotèrmics
Sifons

Connexió a terra

Grups de pressió i vàlvules reductores de pressió

Baixant
Purgadors
  • Per últim us podeu informar sobre les implicacions mediambientals de les instal·lacions del vostre habitatge. A l'apartat de recursos teniu enllaços a adreces que us poden ajudar a millorar l'habitatge que heu dissenyat, o el lloc real on viviu, des del punt de vista de respecte al medi.