DOCUMENT DE TREBALL
-Psicopedagogia-
Codis graella de seguiment i avaluació
Butlletí de notes alumnes
d’A.C.I.
PRESENTACIÓ
Tractar el tema dels butlletins de notes o informes dels alumnes
d’A.C.I., es va apuntar que no quedava ben reflexades les notes i la informació
adreçada als pares. Aquest document vol ser una proposta tant d’un
full de seguiment com d’avaluació que, si es considera oportú,
es pot afegir a l’informe que se’ls dona trimestralment.
Com veureu la primera part fa referència a aspectes més
generals del procés-aprenentatge i la segona a aspectes acadèmics
sobre els continguts treballats.
ASPECTES GENERALS:
1. Puntualitat/Assistència
-
La seva puntualitat i assistència
són correctes, cal que continuï en aquesta línia.
-
La seva puntualitat ha millorat,
cal que continuï en aquesta línia.
-
La seva assistència ha millorat,
cal que continuï en aquesta línia.
-
Cal que controli la seva puntualitat
al centre.
-
Cal que controli la seva assistència
al centre.
-
Cal millorar la puntualitat entre
classes.
-
Cal que la família controli
l'assistència per millorar-la, perquè hi ha faltes sense
justificar.
-
Cal que la família controli
la puntualitat per millorar-la.
-
El centre comunicarà a Inspecció
i serveis Socials l'absentisme.
2. Relació amb el professorat:
-
Té una bona relació,
cal que continuï aquesta línia.
-
Ha millorat molt la seva relació,
cal que continuï en aquesta línia.
-
Ha millorat la seva relació,
cal que continuï en aquesta línia.
-
Cal que abandoni l'actitud provocadora.
-
Cal que accepti les ordres i suggeriments.
-
Cal que s'esforci per millorar-la.
-
Cal que trobi una forma positiva
relacionar-se.
-
Cal que sigui més respectuós.
-
Cal que es controli més,
mesurant el que diu i el que fa.
3. Relació amb el grup:
-
Té una bona relació
cal que continuï en aquesta línia.
-
Ha millorat molt la seva relació,
cal que continuï en aquesta línia.
-
Ha millorat la seva relació,
però cal que millori encara més.
-
Cal que s'esforci per integrar-se
més.
-
Cal que tingui una actitud més
respectuosa.
-
Cal que no es mostri tan selectiu/va
a l'hora de triar companyia.
-
Cal que trobi millors formes de
relacionar-s'hi.
-
Cal que en situacions conflictives
no es mostri tan agressiu/va.
-
Cal que controli més el vocabulari.
4. Conducta:
-
Mostra un comportament totalment
correcte, cal que continuï així.
-
El seu comportament ha millorat
molt, cal que continuï en aquesta línia.
-
El seu comportament ha millorat,
cal que s'esforci per continuar millorant.
-
Cal que respecti el material de
treball a classe, tan el seu com el dels altres.
-
Cal que es mostri més respectuós
amb el material i les instal·lacions del centre.
-
Cal que entengui que no és
correcte que es prengui la justícia per sí mateix.
-
Ha de millorar el seu comportament
en general.
-
Cal trobar maneres d'intervenció
que li facin millorar la conducta.
-
Cal plantejar-se actuacions sancionadores.
ASPECTES ACADÈMICS:
5. Relació i comprensió
de conceptes:
-
Fa les activitats diferenciades
i adaptades plantejades individualment a l'aula.
-
Assoleix una bona conceptes explicats
i estableix una bona relació entre ells.
-
Ha millorat molt la seva comprensió
i relació dels conceptes treballats.
-
Cal proposar-li exercicis i activitats
complementàries que facilitin comprensió i relació
de conceptes.
-
Cal agrupar-lo amb companys/es que
li facilitin la comprensió i relació de conceptes.
-
Cal un ajut fora del centre, classes
particulars.
-
Cal proposar-li un crèdit
de reforç que l'ajudin a assolir els objectius.
-
Cal modificar o canviar alguns aspectes
de l’adaptació curricular individualitzada.
-
Cal demanar-li una exempció
curricular.
6. Materials, treball i deures:
-
Entrega correctament les feines,
cal que continuï així.
-
Ha millorat en l'entrega de les
feines, però ha de millorat la seva presentació.
-
Entrega puntualment les feines,
però ha de millorar la presentació.
-
Entrega puntualment les feines,
però ha de millorar la qualitat.
-
Cal que entregui les feines en el
termini acordat.
-
Cal que apunti els deures a l'agenda.
-
Cal portar-li un control dels deures
a través de l'agenda.
-
Cal fer gestions per aconseguir
el material.
-
Necessita reforç individual
de les feines.
-
Cal que faci amb ajut els deures.
7. Actitud:
-
La seva actitud és bona,
cal que continuï així.
-
Ha millorat molt la seva actitud,
cal que continuï en aquesta línia.
-
Ha millorat la seva actitud, cal
que continuï millorant.
-
Cal que es mostri més participatiu.
-
Cal que manifesti les seves dificultats
per poder-lo ajudar.
-
Cal que s'esforci més i no
es rendeixi a la primera dificultat.
-
Cal que s'agrupi amb companys/es
que el puguin ajudar.
-
Cal que trobi formes d'intervenció
positives.
-
Li cal un canvi total d'actitud.
ALTRES PROPOSTES:
8. Pares:
-
Cal que el/la felicitin i l'animin
a continuar així.
-
Cal que el/la felicitin per la millora
que ha fet.
-
Caldria que l'animessin.
-
Caldria que l'ajudessin a portar
el material al dia.
-
Cal que controlin l'agenda i les
feines.
-
Cal que controlin les hores d'estudi.
-
Cal que l'ajudin a tenir un espai
de treball.
-
Cal que demostrin més interès
pel què fa.
-
Caldria millorar la seva higiene.
9. Centre:
-
Cal que faci crèdits d'iniciació
-
Cal tenir una entrevista amb els
pares o tutors.
-
Cal que faci crèdits de taller.
-
Cal proporcionar-li hores d'atenció
individual.
-
Cal plantejar-se una nova adequació
del seu currículum.
-
Cal la intervenció de tot
l’equip docent.
-
Cal un seguiment acurat pel seu
tutor.
-
Cal un control específic
del professorat.
-
Cal que faci crèdits de reforç.
10. Altres:
-
Cal plantejar-se una escolarització
compartida.
-
Cal buscar una ajuda externa.
-
Cal obrir un expedient disciplinari.
-
Cal una orientació sortida
proper any.