MODEL D'INFORME DEL PSICOPEDAGOG



 

SEGUIMENT ESCOLAR 200..-200..
Informe Psicopedagog
-Ús intern-
 

Alumne.- ............................................................  Curs.- .......... ESO
Data de naixement.- ............................................  Lloc.- .....................
Data de matrícula.- .................................
 

Situació escolar:

Primer curs escolar en aquest centre.
No demostra cap interès per la feina de classe, està ficat en molts problemes de disciplina.
Entén les explicacions, però li costa les paraules molt tècniques o específiques de temes d'estudi.
Té un nivell de cicle mig d'educació primària (dificultats en la comprensió escrita, respecte al càlcul no
  domina ni les multiplicacions).
No porta sovint els materials.
Perd els apunts i no fa els treballs de classe.
No li agrada treballar, ni tan sols participa en activitats més lúdiques.
 

Comportament i actitud:

Arriba tard a les classes.
Fa tonteries i provoca l'expulsió de classe.
Sovint falta al respecte al personal del centre.
S'ha trobat fumant dins el recinte escolar (patis, biblioteca)
En general té mals hàbits i no fa cas.
Sovint està pels passadissos (no és pot controlar, no fa cas)
Interfereix a la classes i en els aprenentatges dels altres alumnes.
 

Actuacions:

Entrevistes amb el pares: coneixen la situació, però no els hi fa cas.
S'ha demanat l'informe del psicòleg que el porta. Diagnòstic: inquietud, dificultat d'atenció, alteracions
 conductuals, dificultat seguiment de les normes, hiperactivitat.
Demanar assessorament a l'EAP
Comissió de Convivència cal remarcar als pares i l'alumne les normes del centre.
 

Propostes:

Continuar treballant la comprensió i expressió fent seguiment.
Triar-li variables de caire manipulatiu, funcionals, etc.
Preparació del material adequat (fitxes autònomes), quan no segueixi treball de classe.
Fer classes de suport individualitzat, atenció a la diversitat.
Seguiment i avaluació del seu procés de tot el professorat que li fa classe.

Es recomana buscar un centre alternatiu que pugui donar-li més recursos i atenció, per exemple UEE.