GUIA DIDĄCTICA

OBJECTIUS D'AQUESTA WEBQUEST.
Aquesta WebQuest està pensada per l'assignatura d'art i alguns aspectes per treballar competències TIC.
Es pretén que els alumnes puguin conèixer el modernisme, i alguns autors i maneres d'expressió artístiques.
L'objectiu principal seria que gaudeixin mirant obres de diferents autors i trobin un que els hi agradi.
Una altre objectiu que garanteix la feina és el poder pactar entre els companys i arribar a acords satisfactoris.

ORGANITZACIÓ DELS ALUMNES
Els alumnes, seguint les pautes que se'ls hi dóna hauran d'agrupar-se de diferents maneres, segons les tasques a fer.
Necessitaran tenir coneixements informàtics com :

-Saber crear una carpeta
-Fer anar el processador de textos.
-Desar un document.
-Fer anar un navegador.
-Modificar formats i grandària de fotografies
-Saber fer una presentació en Power Point o similar
-Enviar informació per e-mail per intercanviar arxius

TEMPORALITZACIÓ
Vindrà determinada pel que es pacti en la classe, ja que té possibilitats de fer-se dins de l'aula o treballar la informació de forma extraescolar i les sessions de reunions fer-les dintre de l'horari de l'assignatura.
En qualsevol cas necessitaran els recursos següents:

ordinadors amb connexió a Internet.
Projector i pantalla per mostrar la presentació final.

AVALUACIÓ.
L´avaluació d´aquesta WebQuest la fa el professor per mitjà de la rúbrica. que han contestat els seus alumnes.

SUGGERIMENTS
Si voleu fer arribar els vostres suggeriments per a millorar aquesta WQ i si la treballeu amb els vostres alumnes i voleu explicar com ha anat la vostra experiència, ho podeu fer a: jose cruz