Sessió 3

TEMA

Tornar al Pla de Treball

Apartat 1:

Obre un document 03usuari.odt en blanc. Escriu les respostes de cada pregunta:

1) Trobar una foto d' un orangutà i una balena. Enganxarles i posar el nom a sota en un requadre.
2) Escriu el nom del mamífer més gran i del més petit.
3) A on viuen els castors?. Per quina activitat són molt coneguts?.
4) Quin so fa un lleó?. I un dofí?. Aquí teniu una proposta de treball per investigar: animals. Potser us farà falta una web per traduir. Escolteu el soroll de dos animals molt coneguts pels nens.
Desar el fitxer a la vostra carpeta i després l' envieu al formador per e-mail.

Apartat 2:
1) Internet i les Ciències Socials. Cal fer un passeig pels continguts d' aquesta web i triar un parell d' activitats susceptibles de portar a la pràctica amb els alumnes del nivell educatiu que impartim. Recordeu col.locar aquestes webs en la vostra carpeta Curs08/09/TAC/Alumnes/Socials. Només col.locarem dreceres que posteriorment es poden copiar a la vostra carpeta personal.

2)Us oferim una proposta de treball on es fa ús dels MAV per treballar les Ciències.

3) Igualment, malgrat que ja és coneguda, aquí us presentem "El Mon per un forat"

Apartat 3:
A) Farem ús de l' aplicació ACDSee per redimensionar fotografies fetes amb càmares digitals.

B) Fer una presentació de fotografies, amb Picasa On-line, i enganxar-la al bloc. . Proposta A i Proposta B. i Proposta C.
Apartat 4:
A) El Bloc Sortides 08/09.

Apartat 5:

DESCANS

Sembla que no és molt coneguda i .... aquí teniu una proposta força tractiva per passar un dia envoltat d' història i altres temes molt interessants.

Aquí teniu una proposta molt interessant referent a l' ACCIÓ TUTORIAL. Hi ha documents, propostes, treballs molt senzills i fàcils de baixar-se a l' ordinador. Val a dir, igualment, que encara hi ha apartats de la web en construcció.

Apartat 6:
A).- Cal començar a pensar l' ús que li donareu al vostre Bloc per utilitzar-lo a classe amb els alumnes. Si us plau,entreu al Bloc d'Assessorament TAC Carlit i publiqueu un article que porti el nom de PROJECTE BLOC USUARI (sustituïnt USUARI pel vostre nom) i expliqueu quina és la vostra proposta de treball amb l' alumnat.

Apartat 7:
1.- Tractarem de les Categories d' un bloc. Com crear-les i com utilitzar-les i també dels canals RSS.

2.-Recordeu com es pot incrustar un vídeo de l' Edu3.cat al bloc personal.

3.- Tractarem el tema dels USUARIS del Bloc.

4.- Per penjar una presentació de Power Point o Impress: Slideshare.

Apartat 8:

CICLE
WEB
Ed. Infantil
Cicle Inicial
Cicle Mitjà
Cicle Superior

Apartat 9:

Apartat 10:
A) Anem a mirar la TNP (Sessió 3).

Inici Pàgina