Sessió 4

TEMA

Tornar al Pla de Treball

Apartat 1:

Referent a les activitats de cerca a la xarxa, caldrà fer una petita investigació i trobar una petita biografia del qui va ser el creador dels Premis Nobel, Alfred Nobel. Posteriorment, ja posats, trobar una llista dels el Premi Nobel de la Pau. Qui va obtindre quest Premi l' any 2007?.. Poseu les respostes en un document Word/Open Office i el deixeu-lo , a la vostra carpeta, amb el nom 04usuari.doc/04usuari.odt.

Un cop fet això, cal enviar un e-mail al formador, amb l' esmentat document com arxiu adjunt.

Apartat 2:

0.- Cal començar a pensar l' ús que li donareu al vostre Bloc per utilitzar-lo a classe amb els alumnes. Si us plau,entreu al Bloc d'Assessorament TAC Miró i publiqueu un article que porti el nom de PROJECTE BLOC USUARI (sustituïnt USUARI pel vostre nom) i expliqueu quina és la vostra proposta de treball amb l' alumnat.
.
1.- Amb l' ajut el ACDSee intentarem "tractar" les imatges fetes amb una càmara digital i posteriorment penjar.les al nostre bloc personal

2.- Tractarem de les Categories d' un bloc. Com crear-les i com utilitzar-les i també dels canals RSS.

3.-Recordeu com es pot incrustar un vídeo de l' Edu3.cat al bloc personal.

4.- Farem, de nou, una Presentació de fotos en Picasa On-line. La penjarem al Bloc del Curs i al de Pràctiques.

Apartat 3:
1.- Aquesta web permet retocar fotos on-line: Picnik

2.- Mireu aquest bloc. Tracta del treball portat a terme en una Aula d' Acollida.
Apartat 4:
Fem un STOP
Apartat 5:
1.- Anirem a fer una presentació de diapositives amb Bubbleshare i posteriorment les penjarem al bloc.. Aquí teniu l' adreça per començar a experimentar.

2.- Visitarem Google Sites i participarem en una "wiki". (Proposta de treball)

3.- Anirem a descobrir què és el Marcador Social Delicious i com ho podem utilitzar amb l' alumnat.

Apartat 6:
1.- Per qui tingui interès i temps, aquí teniu un tutorial molt complert per elaborar una "Miniwebquest". (Aquest arxiu cal baixar-se´l o gravar-ho a un pendrive).
Apartat 7:
1.- Anirem a veure el TNP Sessió 4.

Inici Pàgina