Sessió 5

El Repte /Introducció TIC Currículum

Tornar al Pla de Treball

Apartat 1:

Obre un document 05usuari.odt en blanc. Escriu les respostes de cada pregunta:

1) Trobar una foto d' un orangutà i una balena. Enganxarles i posar el nom a sota en un requadre.
2) Escriu el nom del mamífer més gran i del més petit.
3) A on viuen els castors?. Per quina activitat són molt coneguts?.
4) Quin so fa un lleó?. I un dofí?. Aquí teniu una proposta de treball per investigar: animals. Potser us farà falta una web per traduir. Escolteu el soroll de dos animals molt coneguts pels nens.

Desar el fitxer a la vostra carpeta i després l' envieu al formador per e-mail.

CICLE
Ed. Infantil
Cicle Inicial
Cicle Mitjà
Cicle Superior
Link 10
Link 11
Link 12

Apartat 2:

1) Internet i les Ciències Socials. Cal fer un passeig pels continguts d' aquesta web i triar una activitat susceptibles de portar a la pràctica amb els alumnes del nivell educatiu que impartim. Enviar per e-mail al formador en un hipervincle.

2)Us oferim una proposta de treball on es fa ús dels MAV per treballar les Ciències.

3) Igualment, malgrat que ja és coneguda, aquí us presentem "El Mon per un forat"

4.- Visitarem Google Sites i participarem en una "wiki". (Proposta de treball)

5.- Anirem a descobrir què és el Marcador Social Delicious i com ho podem utilitzar amb l' alumnat. Farem la instal·lació A Firefox i després treballarem els seus continguts.

6.- Com penjar un Power Point al Bloc?

Apartat 3:
A) El Bloc Sortides 08/09. de l' escola.

Apartat 4:
A) Baixar-se un programa, per exemple Open Officce o Firefox i fer la instal·lació a l' ordinador.
B) Baixar-se un programa de Reproducció de Vídeo i Audio, Vlan (Programari LLiure).

C) Aquí us deixo un curs de Googledocs. Es pot anar mirant amb calma i trobar aplicacions per treballar amb l' alumnat. Aquí teniu un exemple.
Apartat 5:

D) Per penjar una presentació de Power Point o Impress: Slideshare. Fer una pràctica i penjar una presentació en el Bloc Mirotac.

Apartat 6:
A)Aprofitant que, en breus dies, anirem a fer una sortida per aquestes terres..... aquí teniu una proposta força tractiva per passar un dia envoltat d' història i altres temes molt interessants.

B) Treballem les WEBQUEST.Què és una Webquest? On tinc Biblioteca de Webquest?. Com es pot fer una Webquest?.

C)Aquí teniu una proposta molt interessant referent a l' ACCIÓ TUTORIAL. Hi ha documents, propostes, treballs molt senzills i fàcils de baixar-se a l' ordinador. Val a dir, igualment, que encara hi ha apartats de la web en construcció.

Apartat 7:

A) Anem a mirar la TNP (Sessió 5).

Inici Pàgina