Materials curriculars i activitats

Càlcul i construcció d'electroimants
Federico Luque
Activitat didàctica sobre electroimants amb descripció en pàgina htm i full de càlcul adjunt en MS-Works. Material cedit per l'autor.

Disseny i construcció d'una bomba amb material assequible (bomba.zip 655kb)
Rosa Dot de l'IES Jaume Callís de Vic
Activitat didàctica per a la construcció d'una bomba hidràulica amb material senzill i assequible. Inclou dibuixos en Autosketch. Material cedit per l'autora.

Dibuix Assistit per Ordinador (dao.exe 42kb)
Jordi Regalés i Barta
Servei d'Ordenació Curricular. Departament d'Ensenyament. Barcelona, 1996.
Exemplificació de la modulació i el desplegament d'una unitat didàctica d'aquest crèdit tipificat de l'Educació Secundària Obligatòria.

Electrònica (elo.exe 52kb)
Jordi Regalés i Barta
Servei d'Ordenació Curricular. Departament d'Ensenyament. Barcelona, 1996.

Informàtica i comunicacions
Alfred Miralles i Jordi Regalés
Programa d'Informàtica Educativa. Departament d'Ensenyament. Barcelona, 1995.
És una proposta per a la utilització de les tecnologies de la informació a l'àrea de Tecnologia al llarg de l'etapa de l'ESO. Documentació pel professorat i el material per a l'alumnat.

Petita història del motor elèctric
Jordi Achon
Programa d'Informàtica Educativa. Departament d'Ensenyament. Barcelona, 1995.
És una proposta de treball adreçada bàsicament als alumnes del primer cicle de l'ESO, en la que es munta un motor elèctric. Aquest material incorpora un programa tutorial que complementa el treball fet i les fitxes de seguiment.

El país de la tortuga - LOGO
Programa d'Informàtica Educativa
En aquesta pàgina hi ha propostes d'activitats amb el llenguatge LOGO algunes de les quals us poden ser d'utilitat.

Materials per a la modalitat de Tecnologia del batxillerat
Exemples de segon nivell de concreció, d'unitats didàctiques i de proves d'accés a la universitat.

Fitxes d'activitats de ciència i tecnologia del NCET
National Council for Education of Technology
Diversitat de fitxes de projectes i activitats bàsicament de ciència, que els centres educatius anglesos ja han experimentat. Es poden realitzar amb recursos senzills. Incorporen el material pel professorat i per l'alumnat.

Magatzem de ciència i tecnologia - SunScitech
SunScitech
Centre de recursos educatius del govern d'Austràlia, ofereix tot un conjunt de materials per treballar a l'aula. Podeu portar-vos activitats