Sessió núm. 2 |
|
---|---|
Objectiu sessió:Aprendre la dansa Canadian Barn Dance |
Contingut:Dansa
Canadian Barn Dance. |
Temps :60 minuts. |
Material:Cassette, flashcards i fotografies. |
Escalfament |
|
S'explica a l'alumnat com es col·locaran a l'espai (per parelles i ocupant tot el gimnàs), com en la flashcard núm.2 i es col·loquen. S'explica a l'alumnat com han d'agafar la parella, en open hold , i se'ls dóna temps perquè s''hi agafin. Joc: l'alumnat va saltironant per l'espai amb la música de la dansa Canadian Barn Dance, quan la música para, s'han de col·locar al lloc amb la parella un al costat de l'altre, sense agafar-se. Com en la flashcard núm.2. Joc: l'alumnat va saltironant per l'espai amb la música de la dansa Canadian Barn Dance, quan la música para, han de buscar a la parella i ficar-se agafats de la manera que han de ballar, és a dir en open hold. No s'han de col·locar al lloc de l'espai que correspon, s'agafen al lloc on es troben. Joc: amb la música de la dansa van saltironant per l'espai, quan la música para s'han de col·locar al lloc que correspon per començar a ballar la dansa amb la parella i agafats de la manera que mana la dansa. |
|
Part Principal |
|
Consultar l'apartat dance steps de la guia del professorat. Es fan els passos de 1 al 8 sense música i es van repetint fins que surten. Es fan els passos del 9 al 16 sense música, i es repeteixen fins que surten. Es fan els passos del l'1 al 16 amb música unes quantes vegades. Es fan els passos del 17 al 24 sense música. Es fan els passos del 25 al 32 sense música. Es fan els passos del 17 al 32 amb música unes quantes vegades. Es fan tots els passos seguits sense música. Es balla tota la dansa amb música. |
|
Tornada a la calma |
|
Es comenta amb l'alumnat el que ha anat bé i el que no ha anat tant bé d'aquesta sessió i se'ls explica que faran a la propera sessió. |