Quí som ?

Som els alumnes de 6è de primària del CEIP Marianao de Sant Boi de Llobregat , ( comarca del Baix Llobregat ).

La nostra escola es troba al barri de Marianao i tenim dues classes per a cada curs .Aquí podeu veure la foto familiar de tots els/les alumnes que hem participat en aquesta web i l'escut de la nostre escola.
Si voleu saber més coses sobre la nostra escola, cliqueu sobre el nostre escut i us portarà a la pàgina web del centre.

Aquest treball pretén connectar l'àrea de l'educació física amb la informàtica, a través de les ciències naturals:
No es pot aconseguir un bon rendiment esportiu si no coneixem el nostre cos, com funciona i quins elements intervenen quan estem fent exercici. Nosaltres, com a futurs grans esportistes, ens volem divertir al cole, especialment a l'àrea de l'educació física, però això no vol dir que no hem d'aprendre coses noves i esforçar-nos cada dia en superar-nos; no hi ha millor manera de passar-ho bé que fent allò que ens agrada i ens prepara pel nostre futur, i per aconseguir això, l'esport és una eina immillorable.
Hem tractat tots els temes des del punt de vista de l'exercici i el moviment, utilitzant els llibres de naturals, els apunts d'educació física i alguna biblioteca de casa nostra, i si serveix perquè altres alumnes d'arreu s'interessin per aquest tema, ja ens donarem per satisfets. En aquest cas no dubteu a escriure'ns.

6è A
Som la classe de 6è A