· Conferències

L'ERA dels COTXES NO CONTAMINANTS: L'HIDROGEN I LES ENERGIES RENOVABLESDr. Josep Castells de la Universitat de Barcelona i membre de la Reial Acadèmia de les Ciències i de les Arts 10-10-2003

Conferència d'Amarildo Cenci, membre de la direcció del PT (Partido dos trabalhadores de Luiz Inácio Lula Da Silva). 1-12-2003

El canvi climàtic. Sr.Oscar Saladié 4-3-2004

Centrals eòliques, tèrmiques,... el polígon sud. Sr. Jordi Blay 19-03-2004

Eines de Sostenibilitat: Avaluació del cicle de vida. Sr. Francesc Castells 25-3-2004

Mapes i missils Guerra d'Irak. Sra.Yolanda Perez 21-4-2004

· Treballs dels alumnes:

El desenvolupament sostenible: un tema de tutoria (1er d'ESO)

Per la Via Verda en bicicleta 29-01-2004 Sortida emmarada dins de les activitats del 75é aniversari de l'institut, de la diada de Sant Tomàs i del projecte Comenius. Un dels objectius d'aquesta activitat, és adonar-mos de que hi han força activitats de lleure, respectuoses amb el medi ambient.

Batxillerat

· Treballs de recerca. (en breu es podran consultar tots els treballs fets pels alumnes)

Energia Solar, per l'alumna Liliana Muñoz

Biomassa per l'alumne Gerard Vidal

· Auditoria energètica del centre. Un grup d'alumnes estan estudiant els consums d'electricitat i gas del nostre institut.

Activitats curs 2003-04

Inici