Projectes

Projectes realitzats a Institut Premià de Mar.

Professors impulsors d'aquests projectes: Anna Ribas i Manel Codina

Fotofilosofia. pRIMER DE BATXILLERAT

Convocatòria de la mostra fotofilosofia 2018

Els alumnes de 4rt de l'ESO i 1r de batxillerat realitzant una "espurna de pensament" expressada en una fotografia, acompanyada d'un títol en forma de pregunta, amb una petita reflexió filosòfica sobre la qüestió plantejada.

Curs 2010/2011

Curs 2012/2015

Curs 2018/2019

Curs: 2020-2021

El desig. pRIMER de batxillerat

Realització d’uns vídeos per part dels alumnes de 1r de batxillerat. Unes reflexions sobre el desig.

Amb filosofia: El desig. TV3

Bases del projecte

Projectes realitzats pels alumnes de 1r de batxillerat (2020/2021)

Reflexions sobre el confinament. sEGON DE BATXILLERAT

Alumnes de 2n de batxillerat van realitzar aquest vídeo reflexionant sobre la seva experència del confinament.

CURS: 2019-2020

La creativitat. pRIMER DE BATXILLERAT

Realització d’uns vídeos per part dels alumnes de 1r de batxillerat. Unes reflexions sobre la capacitat humana de crear coses.

Bases del pojecte

La creativitat

CURS: 2018-2019

QUÈ ÉS L'ART. SEGON DE BATXILLERAT

Teatre filosòfic escrit i realitzat pels alumnes de 2n de batxillerat de l’Institut de Premià de Mar en el curs 2018-2019. És una reflexió sobre la bellesa i l’art: https://youtu.be/6QojvtDj3Jw

cURS: 2017-2018

lA PÈRDUA. pRIMER DE BATXILLERAT

Realització d’uns vídeos per part dels alumnes de 1r de batxillerat. Pretén posar de manifest la marca que ha deixat algun tipus de pèrdua.

Projecte sobre la pèrdua

La mentida i la filosofia. sEGON DE BATXILLERAT

Els alumnes de 2n de batxillerat  del nostre institut han posat a dialogar sobre la mentida a diferents filòsofs: Plató, Kant, Marx, Nietzsche, Arendt i Butler. Han realitzat una escenificació a partir del text escrit entre un grup d'alumnes.

Text complert: “La filosofia i la mentida”

cURS: 2016-2017

Art i pensament. sEGON DE BATXILLERAT.

Els alumnes de 2n de batxillerat han realitzat unes lectures i comentaris de textos filosòfics i literaris al voltant del desig.

La fragilitat. pRIMER DE BATXILLERAT.

Realització d’uns vídeos per part dels alumnes de 1r de batxillerat. Pretén posar de manifest la fragilitat de tot allò que ens envolta.

La fragilitat