|
||||
Mireu què fem a l’hora d’Anglès! |
||||
(treball interactiu entre dues escoles del municipi) |
||||
Treball amb llibres, fitxes, diccionaris... per anar adquirint i reforçant la nova llengua. |
||||
|
||||
Contes i històries per a introduir i consolidar el vocabulari i les estructures lingüístiques treballades.
|
Titelles per a motivar la producció oral i la interacció entre l'alumnat.
|
TPR (activitats d’ordre-resposta) per a experimentar la llengua a partir del moviment físic. |
||
Teatre amb titelles per a practicar la llengua treballada. |
||||
Representacions teatrals per a practicar la llengua treballant-la d’una manera més vivencial. |
||||
Cançons, rimes, ... amb moviment per a memoritzar i potenciar la fluïdesa verbal. |
||||
|
||||
Cançons i activitats vàries per a aprendre aspectes de la cultura anglosaxona. |
||||
Halloween |
Christmas |
Christmas |
||
Jocs de recerca d’informació per a practicar les estructures treballes d’una manera més significativa. |
||||
Botigues, restaurants, passarel·les, ... per a practicar el vocabulari i les estructures treballats en un context real. |
||||
Jocs per a practicar el vocabulari treballat (numeració, les hores, adjectius, etc.) |
||||
Nou repte: Can you order the secret sentence? |
||||
Estem fent dos tallers a Cicle Mitjà i Superior en anglès: Introducing oneself At the restaurant |
||||
Racons de treball individuals o per parelles per a complementar el treball d'aula respectant el ritme individual d'aprenentatge de cadascú. Tenim racons d'escoltar, de llegir i d'escriure. |
||||
Ús de les noves tecnologies de la informació per a escoltar i practicar la llengua i per a aprendre aspectes culturals dels països anglosaxons. |
||||
s | ||||
|
||||
TRAVELLING BOX: maleta viatgera amb llibres i material audiovisual per a entrar en contacte amb la llengua d'una manera lúdica fora de l'escola. |
||||
Interesting websites:
|
||||