QUÈ FAREM DESPRÉS DE BATXILLERAT?

Desprès d’haver acabat el batxillerat, molts alumnes es troben amb el dubte d’haver d’escollir entre un batxillerat, un cicle formatiu o anar al món laboral.

Josep David Romero és un d’aquests alumnes de segon de batxillerat, que després d’acabar l’últim curs es troba amb aquesta dificultat.

Nosaltres li hem fet una entrevista i ens ha donat la seva opinió sobre aquesta situació.

1.-T’ha estat difícil 1r i 2n de batxillerat? I l’ESO? Què n’opines d’ella?

La dificultat és relativa, ja que només al principi és quan apreten més. La qüestió es agafar el màxim d’apunts que puguis i estudiar-te’ls, a més d’entendre’ls.

Jo crec que a l’ESO tampoc hi havia un nivell tan baix com es diu, i per tant l’entrada al batxillerat no la vaig trobar tan forta.

2.-Creus que l’educació de l’ESO i del batxillerat t’ha servit per a formar-te com a persona?

És clar, tot coneixement que puguis adquirir seriosament fa madurar a una persona.

3.-Quins plans de futur tens?

Vull fer una enginyeria en electricitat o en electrònica, ja que és el que m’agrada més, i segurament aniré a cursar-la a la Universitat de Girona. Encara que no ho sé segur, igual penso a fer una altra cosa.

4.-Quines àrees o matèries escolars t’agraden més?

L’àrea de tecnologia (Tecnologia Industrial, Electrotècnia, Electrònica, ....), de matemàtiques i física.

5.-Quines actituds i habilitats creus que tens? Això t’ajudarà per escollir una carrera o un cicle formatiu?

La qüestió està en entendre la matèria a les hores de classe i repassar-les a casa. També sóc hàbil en les àrees que m’agraden.

Per tan podem dir que tot ajuda, habilitats, accessibilitats, i sortides laborals.

Conclusió:

Desprès d’aquesta entrevista hem pogut veure com aquest alumne en quatre anys s’ha format com a persona i ha madurat a nivell personal i acadèmic.

Dani Vazquez i Jordi Crusats