Portada > Integrant el local en el global

El català és, des del segle IX, la llengua d'una societat que la utilitza com a mitjà de comunicació, és a dir, per entendre's en tots els aspectes de les seves relacions humanes.
Per raons històriques, polítiques, econòmiques, culturals... el català avui dia no assoleix un estadi de vida normal. Per exemple, mirar una pel·lícula en català no és gaire fàcil, ni tampoc trobar-hi un videojoc o un programa informàtic o el manual d'instruccions de la càmera digital.

Noticiari

...però, de què se les heuen?

Propostes didàctiques
    Realitat existent (el periodisme escolar en català) s'integra en força emergent (Internet): Escoles en xarxa. Apunteu-vos-hi i sabreu què vol dir comunicació horitzontal!

Feu d'àrbitres segons les normes de la UDRP al cas que us planteja el vídeo: Web robada (format .rm. Cal RealPlayer)