• Aquest web és part del treball titulat genèricament Noves tecnologies, nous reptes en la convivència dels centres docents. La confecció d’una publicació digital com a eina de desenvolupament i d’interiorització de valors relatius a les NTIC i a la identitat nacional és la idea rectora de l'esmentat treball que fou realitzat durant el curs 2004-2005 gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya (DOGC núm.: 4182 de 26.7.2004) i supervisada per Carme Alcoverro.

• Aquest lloc web i tots els seus continguts, incloent-hi els textos, imatges, so i qualsevol altre material, han estat elaborats per Laia Martín o bé per alumnat de 4t d'ESO de l'IES Salvador Espriu de Barcelona, que va constituir el grup pilot, sempre que no s'indiqui una titularitat diferent. Com autora i/o coordinadora d'aquest treball, expresso la voluntat de cedir de forma no exclusiva els drets de reproducció, comunicació pública i distribució a totes aquelles persones que en vulguin fer un ús educatiu sense afany de lucre, amb la condició que en citin la font i que, si en fan obres derivatives, aquestes es llicenciïn en els mateixos termes.

• Vull expressar el meu agraïment:

• al grup d'alumnes que va fer possible el projecte i el diari digital Les hores: Eva, Melina, Alba, Maria, Sílvia, Jordi, Òscar, Àlex, Clàudia, les Judiths (G. i Montfe), Àngel i Miguel. Sense elles i ells, el projecte no hauria assolit la fase de realitat. Gràcies per la infinita paciència d'avenir-se a un incert camí de provatures;

• al coordinador d'informàtica de l'IES Salvador Espriu (BCN), Àngel Villalba, sense el saber i la generositat del qual aquesta aventura ni m'hauria passat mai pel cap;

• a l'equip directiu, professorat i membres del PAS de l'IES Salvador Espriu (BCN).

• L'autora no és responsable de la informació que es pugui obtenir a través d'enllaços a sistemes externs.

• Si, malgrat la cura amb què s'ha intentat de fer, hagués comès alguna mena d’infracció o voleu que es retiri qualsevol mena d'informació, enllaç o imatge que hi apareguin, sisplau, poseu-vos en contacte amb l'administradora d'aquest espai.