Benvinguts a la web de la Teresa

 

 



Som amics?

 

La frase del dia
Rodamots

 

Un regal

 Els infants i Internet: Consells per a pares i educadors

Videoteca

NEUS SANMARTÍ: Què ha d'aprendre el meu fill?

   
   
   

Conferència Aprendre i Ensenyar Competències
d'Antoni Zabala dins el cicle Parlant d'Educació organitzat per l'APREP - 12 de febrer de 2009 (Part 1)

 
Conferència Zabala Eivissa - Part 2
Conferència Zabala Eivissa - Part 3

   
   
   
 

 
 

KEN ROBINSON: Educación y creatividad

Entrevista Núria Alart: Inteligencias Múltiples en la práctica docente  
 

 

Vídeo conferència Howard Gardner

 

LA CRISIS EDUCATIVA from PrisMa on Vimeo.

 
Sant Jordi
Racó TIC
 

cesar coll from PrisMa on Vimeo.

 
   


 

Les intel·ligències múltiples a l'aula de sisè



 

mmontene@xtec.cat

 

 

TV3

 

L'AVUI


Cal riure

 

 


La meva infantessa

¿Hacia dónde ha de evolucionar nuestro sistema educativo para formar a ciudadanos capaces de afrontar los retos de este siglo? Tanto la ciencia como la tradición contemplativa budista tienen mucho que decir al respecto. ¿Por qué no unirlas para que se enriquezcan mutuamente y aporten soluciones?

 


"Els mals alumnes no vénen mai sols a l'escola. Allò que entra a la classe és una ceba: capes de malestar, de por, de neguit. Vénen amb el seu cos a mig fer i la seva família a coll, a la motxilla. En realitat, la classe no pot començar fins que no deixin el fardell a terra i no haguem pelat la ceba. Sovint n'hi ha prou amb una mirada, una paraula amable, una frase d'adult confiat, per dissoldre aquestes penes."

Daniel Pennac (Mal d'escola)

Links al web de la Teresa

Llibre de visites
El meu llibre de visites

Firmar/llegir

 
correu electrònic xtec

Això no és ensenyar...

Per recordar cada dia de l'any davant del teu grup

Escull les paraules i sentiments més bonics per als teus alumnes.

Encomana'l s'hi el teu entusiasme per aprendre.

Escolta'ls, respecta'ls i sé pacient amb ells.

Dóna'l s'hi normes justes.

Aprèn d'ells, són molt savis.

Actua amb generositat, aprendran de tu.

Organitza i optimitza el teu temps, així aprofitaran millor cada dia.

No te'n portis massa treball a casa: el teu temps és per descansar i gaudir.

Compleix les promeses que facis als teus alumnes.

Busca el recolzament i l'ajut dels teus companys.

Que la teva classe tingui un ambient acollidor, on els alumnes se sentin còmodes, segurs i respectats.

Que el teu tracte no mostri cap preferència. Tots necessiten la mateixa atenció.

Continua amb la teva formació, sempre hi ha coses per aprendre.

Tingues cura del teu cos: alimenta't d'una manera sana, fes exercici cada dia i descansa.

Recorda que tu ets molt important.

 

EDUCACIÓN: ÚNICO REMEDIO.
Claudio Naranjo es psiquiatra y escritor chileno. Naranjo pone acento en los aspectos emocionales y espirituales del proceso de aprendizaje y en la relación personal y transformadora que ocurre en dicho proceso.

 Meditació i Aprenentatge

L’educació ha de canviar i ha d’ incorporar les noves tècniques, com la meditació per a formar millors ciutadans.


Les TIC no tenen efectes màgics envers l'ensenyament i l'aprenentatge. Pel fet d'utilitzar les tecnologies a classe, les criatures no aprendran més i en menys temps. Els efectes pedagògics de les TIC depenen de la planificació didàctica realitzada i de les activitats que desenvolupin les nostres criatures amb les mateixes.

EVITEU:

A vegades, les noves tecnologies poden ser utilitzades al servei d'antigues pedagogies. És a dir, fer el mateix de sempre, però amb ordinadors.

Manuel Area Moreira

Què fer davant la por? Pilar Jericó

 

Intel·ligències Múltiples


 



"Pensant en els altres"
Si voleu veure tot el documental feu clic aquí

 


Educavídeos

 

 El Desarrollo Profesional del Docente y las TIC

 

 

 

Aquest vídeo transmet la solució a l'etern debat, "ordinador o llapis"?
El que planteja és la base, o quina és la que ha de ser, de l'escola:
METODOLOGIA, IL·LUSIÓ, SENTIMENT, ESTIMACIÓ... ESCOLA.

El debat per tant ha de ser:
Quina escola volem?
Com fem perquè la tecnologia ens ajudi a fer un canvi on l'experimentació sigui possible?
Com aconseguim que els nens i nenes visquin l'escola d'una manera vivencial i participativa?
Quin és el nostre paper com a mestres?....

Aquest vídeo ens ho explica tot a la perfecció amb molt sentiment, gràcies Aníbal!

Bitàcola de Mestra TIC

 ¿CÓMO PUEDO EVALUAR EN MI AULA? UNAS IDEAS on PhotoPeach

Cal que anem canviant tots, no?

  ;

 

Teresa Montenegro
Inici: Barcelona, juny de 2005
http://www.xtec.cat/~mmontene/
Visualizació óptima a 1024 x 768 píxels

"A vosaltres..."

Afegeix la pàgina als teus preferits Afegeix a favorits

Aquesta web al teu iniciAfegeix aquest web al teu inici

Creative Commons License
Aquesta obra està sota una Llicència de Creative Commons.

Estadisticas y contadores web gratis

Clica la fletxa


 

Vota'm al TOP CATALÀ! Si t'agrada el web fes clic a la senyera per votar-nos. Fes-ho sempre que entris