PD i PDII (Pissarra Digital Interactiva)
LA PISSARRA DIGITAL

La Pissarra digital consisteix en un ordinador conectat a un vídeo-projector, que projecta la imatge de la pantalla sobre una superficie, una pantalla enrollable normalment. Mentre que la denominada Pissarra Digital Interactiva (PDI) consisteix en un ordinador conectat a un vídeo-projector i una pissarra interactiva, que pot ser tàctil (com l'Smart Board) o pot necessitar d'un llàpis (com l'Interwrite). Bé, la idea és que la pissarra es converteix en una mena de tablet amb accès total a l'ordinador.

Per més informació sobre les diferències entre les tecnologies d'ambdues pissarres adreceu-vos a aquesta we: http://ca.wikilingue.com/es/Pissarra_Interactiva#Electromagn.C3.A8tica

INTERWRITE VS SMART BOARD

El Departament d'Educació de Catalunya està implantant la tecnologia de les pissarres digitals a les escoles. Per primària s'ha decidit dotar les escoles amb la marca Smart Board, mentre que per secundària i enmarcada molts cops dins del nou "Projecte 1x1" , s'està dotant l'Interwrite Dual Board. Tanmateix , molts centres decideixen per ells mateixos quina de les dues pissarres comprar.

RECURSOS
Vídeos sobre PDI: