|
Del primer Cicle al segon Cicle d’Educació
Infantil. |
|
|
Amb la finalitat d’ajudar en aquest procés d’adaptació
a la nova escola, pot anar molt bé, sempre que sigui possible,
tenir informació de la llar d’infants o de les diferents
llars d’infants de les quals provenen els nens/es que iniciaran
el segon Cicle d’Educació Infantil. |
|
Es poden
fer trobades entre mestres dels dos cicles per intercanviar metodologies
i per parlar de la tasca que realitzem amb els nens i nenes. És
important que es doni aquest traspàs d’informació
bidireccional, de manera que hi hagi una coordinació entre
els dos Cicles d’Educació Infantil amb cooperacions
i aportacions mútues.
|
|
|
Potser
en algun cas també serà possible que els vagi a
visitar a l’escola bressol qui serà el seu mestre
del proper curs . D’aquesta manera, quan encara estan a
la llar d’infants, ja se’ls pot anar preparant per
la seva integració a l’escola. |
|
|
|