BIBLIOGRAFIA

1. Telemātica i Noves Tecnologies. Els teledebats

Núria RIBERA i Josep GARCÍA ALCOCER, Júlia. Teledebat de literatura catalana, Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 1991. CD ROM Sinera 1995

Núria RIBERA i Josep GARCÍA ALCOCER, Guinardķ. Teledebat de literatura castellana, Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 1991. CD ROM Sinera 1995 i 1996

Núria RIBERA i Josep GARCÍA ALCOCER, Tirant. Teledebat de literatura catalana, Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 1991. CD ROM Sinera 1995 i 1996

Núria RIBERA i Josep GARCÍA ALCOCER, Estils. Teledebat de llengua catalana, Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 1991. CD ROM Sinera 1995 i 1996

Agustí MINGOTE, Teledebat Moulinex, Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 1992. CD ROM Sinera 1995 i 1996

Jordi CASTELLS i altres, Experičncies educatives de l'ús de la telemātica a les escoles catalanes. Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, juny, 1992.

Jordi CASTELLS i altres, Telematic Services in catalan Schools: Working environments and achievements, Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, octubre, 1992.

Núria RIBERA i Josep GARCÍA ALCOCER, Els teledebats al curriculum de llengua i literatura. Els debats de literatura 1989-1991, Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, juny, 1992.

Jordi CASTELLS, Consideracions sobre el disseny de teledebats i d'altres activitats curriculars que utilitzen les tecnologies de la informaciķ i la comunicaciķ, Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, abril, 1993.

Jordi CASTELLS, Patterns of activity; working conditions and tools in the use of telecommunications in catalan schools, dins Teleteaching (A-29). G. Davies & B. Samways (Editors). Elsevier Science Publisher B.V. (North-Holland). 1993

Jordi CASTELLS, L'escola sense barreres. Reflexiķ sobre processos i mčtodes de treball que impliquen l'ús de les eines telemātiques, Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, febrer, 1994.

Martí VERGÉS, Jordi CASTELLS i Ferran RUIZ, Experience in the Use of Telecommunications in Catalan Schools. Telematics in Education: The european case, Academic Book Center, Nhederlands, 1994.

Núria RIBERA i Josep GARCÍA ALCOCER, Literaty Analysis in the telematic classroom or How new technologies can contribute to the teaching of langague and literature, Academic Book Center, Nhederlands, 1994.

Ramon SALVO i Elena VICIOSO, Els Teledebats: exemple d'una aplicaciķ informātica en l'ārea de llengua a l'ensenyament secundari. Departament d'Ensenyament. Direcciķ General d'Ordenaciķ Educativa. Barcelona, 1995 CD ROM Sinera 1996

Ramon SALVO, Algunes consideracions sobre Internet i l'ensenyament de la literatura, Web d'InetCat, Web del PIE, CD ROM Sinera 1997.

2. Materials didāctics generats pels teledebats de Llengua i Literatura adreįats a secundāria del Programa d'Informātica educativa

Ramon SALVO i Elena VICIOSO, Teledebat Ozama, sobre la novelˇla Tots tres surten per l'Ozama, de Vicenį Riera Llorca, (dossier de treball) Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 1993. CD ROM Sinera 1995 i 1996

Ramon SALVO i Elena VICIOSO, Teledebat Pedrolo, sobre la novelˇla Joc brut, de Manuel de Pedrolo, (dossier de treball), Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 1993. CD ROM Sinera 1995 i 1996

Tomās LLOPIS, Teledebat Dialectologia, sobre textos dialectals (dossier de treball), Programa d'Informātica Educativa de la Generalitat de Catalunya, 1994.

Ramon SALVO i Elena VICIOSO, Teledebat Montserrat Roig, sobre la novelˇla El temps de les cireres, de Montserrat Roig, (dossier de treball) Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 1994. CD ROM Sinera 1995 i 1996

Ramon SALVO i Elena VICIOSO, Teledebat Montserrat Roig, sobre la novelˇla El temps de les cireres, de Montserrat Roig, (propostes didāctiques) Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 1996. Web del PIE.

Ramon SALVO i Elena VICIOSO, Teledebat Cela, sobre la novelˇla La familia de Pascual Duarte, de Camilo José Cela, (dossier de treball) Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 1994. CD ROM Sinera 1995 i 1996.

Ramon SALVO i Elena VICIOSO, Teledebat Cela, sobre la novelˇla La familia de Pascual Duarte, de Camilo José Cela, (propostes didāctiques), Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 1996. Web del PIE.

Ramon SALVO i Elena VICIOSO, Teledebat Rusiņol, sobre la novelˇla L'auca del senyor Esteve, de Santiago Rusiņol, (dossier de treball) Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 1996. CD ROM Sinera 1996.

Ramon SALVO i Elena VICIOSO, Teledebat Rusiņol, sobre la novelˇla L'auca del senyor Esteve, de Santiago Rusiņol, (propostes didāctiques), Programa d'Informātica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 1997. Web del PIE.