Rúbrica de col·laboració.

Aquesta rúbrica ha de servir per avaluar a cadascun dels elements que integreu el grup de treball.

Recull d'informació

Li costa recollir informació del tema treballat Recull un mínim d'informació relacionada amb el treball Recull força informació relacionada amb el treball que fem. Recull tota la informació possible relacionada amb el treball

Responsabilitat

Li costa assumir el seu grau de responsabilitat. No fa mai les feines A vegades li costa fer les feines i assumir la seva responsabilitat Molt poques vegades cal recordar-li que fa la feina i la porta feta. Sempre porta la feina feta tot assumint la seva responsabilitat

Recull de la informació

No acostuma a recollir informació del treball. Molt poques vegades recull la informació que cal del treball. Acostuma a recollir la informació necessària pel treball Recull molt bé la informació necessària pel treball.

De com escolta i del treball cooperatiu

Acostuma a xerrar massa sovint i no discuteix dels temes amb els altres companys del grup. A vegades xerra i escolta poc. A vegades és capaç de discutir idees amb els companys del grup. Escolta i no xerra massa. Sap exposar força les seves idees davant del grup. Escolta i parla de manera adequada. És capaç d'exposar amb claretat les seves idees davant del grup.

Presa de decisions.
Li  costa acceptar les decisions alienes i sempre vol tenir la raó. No acostuma a escoltar la opinió dels companys i, per tant, no la comparteix. Li agrada tolerar i considerar totes les opcions dels companys/es. A l'hora de prendre les decisions es mostra segur i ajuda als seus companys.

Continuar amb l'avaluació - Tornar a l'inici de la WebQuest.