Rúbrica de col·laboració.
Aquesta rúbrica ha de servir per avaluar a cadascun dels elements que integreu el grup de treball.
| 
          
 1  | 
      
          
 2  | 
      
          
 3  | 
      
          
 4  | 
      
          TOTAL  | 
   |
|---|---|---|---|---|---|
| 
          Recull d'informació 
  | 
      
      Li costa recollir informació del tema treballat | Recull un mínim d'informació relacionada amb el treball | Recull força informació relacionada amb el treball que fem. | Recull tota la informació possible relacionada amb el treball | 
          | 
   
| 
          Responsabilitat 
 
  | 
      
      Li costa assumir el seu grau de responsabilitat. No fa mai les feines | A vegades li costa fer les feines i assumir la seva responsabilitat | Molt poques vegades cal recordar-li que fa la feina i la porta feta. | Sempre porta la feina feta tot assumint la seva responsabilitat | 
          | 
   
| 
          Recull de la informació 
 
  | 
      
      No acostuma a recollir informació del treball. | Molt poques vegades recull la informació que cal del treball. | Acostuma a recollir la informació necessària pel treball | Recull molt bé la informació necessària pel treball. | 
          | 
   
| 
          
 De com escolta i del treball cooperatiu  | 
      
      Acostuma a xerrar massa sovint i no discuteix dels temes amb els altres companys del grup. | A vegades xerra i escolta poc. A vegades és capaç de discutir idees amb els companys del grup. | Escolta i no xerra massa. Sap exposar força les seves idees davant del grup. | Escolta i parla de manera adequada. És capaç d'exposar amb claretat les seves idees davant del grup. | 
          | 
   
| 
          Presa de decisions.  | 
      
      Li costa acceptar les decisions alienes i sempre vol tenir la raó. | No acostuma a escoltar la opinió dels companys i, per tant, no la comparteix. | Li agrada tolerar i considerar totes les opcions dels companys/es. | A l'hora de prendre les decisions es mostra segur i ajuda als seus companys. | 
          | 
   
Continuar amb l'avaluació - Tornar a l'inici de la WebQuest.